etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه در واتساپ استاتوس صوتی بگذاریم؟

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
چگونه در واتساپ استاتوس صوتی بگذاریم؟

احتمالا از آن دسته از کاربرانی باشید که هنوز با انتشار ویژگی استاتوس صوتی اپلیکیشن واتساپ آشنا نیستید و یا تصور می‌کنید نیازی به آن ندارید. اما این ویژگی در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران این برنامه پیام‌رسان قرار گرفته است. اکنون می‌توانید استاتوس صوتی را علاوه بر استاتوس‌های ویدیو، عکس و متن که پیشتر در دسترس قرار گرفته‌اند، پست کرده و به اشتراک بگذارید.

اگر تمایل دارید از این ویژگی جدید واتساپ استفاده کنید، با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید. ما تمامی مراحلی که باید طی کنید تا بتوانید یک استاتوس صوتی منتشر کنید را به شما نشان خواهیم داد.

آنچه باید در مورد ویژگی استاتوس صوتی واتساپ بدانید

واتساپ در ۷ فوریه ۲۰۲۳ مصادف با ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ویژگی استاتوس صوتی خود را در وبلاگ WhatsApp معرفی کرد. این ویژگی در کنار چهار ویژگی دیگر معرفی شد که شامل، انتخاب مخاطب خصوصی، واکنش‌ به استاتوس، حلقه‌های پروفایل وضعیت و پیش‌نمایش پیوند هستند.

ویژگی استاتوس صدا به کاربران اجازه می‌دهد تا ضبط‌های کوتاه صوتی را به عنوان یک استاتوس پست کنند. این ضبط‌ها می‌توانند تا ۳۰ ثانیه طول بکشند و تا زمانی که آن‌ها را حذف نکنید، در بخش استاتوس‌های شما باقی می‌مانند یا بعد از ۲۴ ساعت منقضی می‌شوند.

نحوه ارسال استاتوس صوتی در واتساپ

با دنبال کردن این مراحل ساده می‌توانید یک استاتوس صودی در بخش استاتوس‌های واتساپ خود به اشتراک بگذارید.

  1. در صفحه اصلی واتساپ خود، تب Status را انتخاب کنید.
  2. در پایین صفحه استاتوس‌ها، روی نماد مداد ضربه بزنید.
  3. روی نماد میکروفون ضربه بزنید.
  4. استاتوس صوتی خود را ضبط کنید.
  5. پس از اتمام ضبط، روی نماد پیکان ضربه بزنید تا استاتوس صوتی خود را ارسال کنید.

اکنون استاتوس صوتی شما پست شده و با مخاطبین شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. اگر نمی‌خواهید آن را با همه مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، مطمئن شوید که استاتوس‌های واتساپ خود را برای برخی از مخاطبینی که نمی‌خواهید مشاهده کنند، مخفی کرده باشید.

ایده‌هایی برای اشتراک گذاری استاتوس صوتی

اگر هیچ ایده‌ای برای اشتراک گذاری استاتوس‌های صوتی خود ندارید، می‌توانید از ایده‌هایی که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم کمک بگیرید.

  • یک داستان خنده دار یا شوخی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا یک روز فان بسازید.
  • در مورد افکار و احساسات فعلی خود صحبت کنید.
  • اتفاقات مهیجی که اخیرا در زندگی شما اتفاق افتاده است را به اشتراک بگذارید.
  • بخش‌هایی از آهنگ‌ها، پادکست‌ها یا یادداشت‌های صوتی را به اشتراک بگذارید.
  • از آن برای به اشتراک گذاشتن انگیزه و جملات الهام بخش با مخاطبین خود استفاده کنید.

استفاده ایمن از ویژگی استاتوس صوتی واتساپ

ویژگی وضعیت صدا می‌تواند راهی سرگرم کننده برای ارتباط با دوستان و خانواده باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر چیزی که پست می‌کنید به‌طور پیش‌فرض برای هر کسی که به حساب واتساپ شما دسترسی دارد قابل مشاهده خواهد بود. اگر زمانی نیاز به اشتراک گذاری چیز خصوصی‌تری دارید، باید از انتخابگر مخاطب خصوصی برای محدود کردن افرادی که می‌توانند وضعیت شما را ببینند استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر چه واتساپ به اندازه تلگرام ویژگی‌های جذاب و متعددی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد اما با هر به روز رسانی توانسته است برخی از ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار دهد که کاربردی و مفید است. اکنون می‌توانید با یک به روز رسانی، از ویژگی انتشار استاتوس صوتی در واتساپ بهره ببرید و با دوستا و خانواده خود تعامل بهتری داشته باشید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :