etebarkala snappay
etebarkala snappay

آنر Magic V اولین گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
آنر Magic V اولین گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد

آنر Magic V، اولین گوشی جهان با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ تاشو ۷.۹ اینچی است که برای محافظت بیشتر، می‌تواند کاملا بسته شود و همچنین نمایشگر دومی با ابعاد ۶.۴۶ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با رزلوشون ۱۰۸۰ × ۲۵۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد.

آنر Magic V اولین گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد-1

ابعاد نمایشگر خارجی تقریبا شبیه چیزی است که در یک گوشی هوشمند معمولی می‌بینید و تایپ کردن و کارهای روزمره را نیز راحت‌تر می‌کند. آنر بر اهمیت داشتن یک نمایشگر کاور تاکید زیادی دارد و حتی روی صحنه آن را با گلکسی Z فولد ۳ و نمایشگر بلند و باریک ۲۵:۹ بیرونی Z فولد مقایسه کرد.

نمایشگر اصلی OLED منعطف ۷.۹ اینچی Magic V نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۹۸۴ × ۲۲۷۲ پیکسل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نسبت در اینجا ۱۰.۳:۹ است که با استفاده دو اپلیکیشن در کنار هم، به دو ناحیه نزدیک به ۲۱:۹ تقسیم می‌شود. همچنین، این نمایشگر از +HDR10 و رنگ‌های ۱۰ بیتی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار است. علاوه بر این، Magic V اولین تاشویی است که گواهینامه نمایشگر IMAX Enhanced را دریافت کرده است.

آنر Magic V اولین گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد-3

آنر در دوربین گوشی تاشو خود نیز چیزی کم نگذاشته است و در اینجا نیز سه ماژول دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارید. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی لنزی ۲۳ میلی‌متری دارد و در کنار آن نیز حسگر اولتراواید ۱۳ میلی‌متری و دوربین طیف رنگی قرار گرفته که هر دو آن‌ها نیز ۵۰ مگاپیکسلی هستند. دو دوربین ۴۲ مگاپیکسلی هم داخل حفره نمایشگر کاور و اصلی جا خوش کرده است.

آنر Magic V اولین گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد-4

آنر به صورت استاندارد در تمام نسخه‌های Magic V رم ۱۲ گیگابایتی را ارائه می‌دهد و فضای ذخیره‌سازی نیز ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است. وظیفه تامین انرژی دستگاه را نیز یک باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۶ وات بر عهده دارد. در بخش نرم‌افزار نیز، رابط کاربری Magic UI 6.0 بر پایه اندروید ۱۲ را می‌بینیم.

آنر Magic V اولین گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد-5

آنر مجیک وی در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، مشکی و نارنجی سوخته تحویل خریداران می‌شود. قیمت آن نیز ۱۵۷۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۷۲۵ دلار برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی می‌رسد. فروش اولیه Magic V برای روز ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) در چین برنامه‌ریزی شده است. یکی از سخنگویان آنر GSMArena گفته که این شرکت هنوز تصمیم نگرفته که اولین گوشی تاشو خود را به خارج از چین هم عرضه کند یا خیر.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :