etebarkala snappay
etebarkala snappay

آنر X9 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

3.3
(3)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
آنر X9 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

آنر پس از جدا شدن از هواوی فعالیت خود را بیشتر کرده و گوشی‌های مختلفی را برای بازارهای متفاوت عرضه می‌کند. این شرکت یک گوشی میان‌رده با نام آنر X8 با پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ را اوایل ماه جاری در عربستان معرفی کرده است. حالا، پس از گذشته کمتر از یک ماه، آنر گوشی جدید آنر X9 را در مالزی معرفی کرده که پیشنهاد بهتری نسبت به X8 خواهد بود.

آنر X9 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 5G استفاده می‌کند که به تازگی در گوشی‌های میان‌رده 5G زیادی دیده شده است. پردازنده مذکور یک دلتفرم مناسب با دو هسته ARM Cortex-A78 با حداکثر سرعت ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر سرعت ۱.۷ گیگاهرتز است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده می‌کند که در مقایسه با تراشه‌های بالارده، هنوز هم بسیار ضعیف است. تراشه مذکور با فرایند ۶ نانومتری تولید می‌شود و بازده انرژی خوبی را تضمین می‌کنکد. این گوشی تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

آنر X9 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد-1

این سخت‌افزار پشت یک نمایشگر بزرگ ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۰ هرتز قرار گرفته است؛ اما به جای پنل امولد، از نمایشگر IPS LCD استفاده شده است و رزولوشن آن نیز فول اچ‌دی پلاس و ۱۰۸۰ × ۲۳۸۸ پیکسل است. این گوشی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی از دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. پنل پشتی نیز میزبان دوربین سه گانه شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است.

آنر X9 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد-2

این گوشی انرژی خود را از طریق یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی دریافت می‌کند. در بخش نرم‌افزار، شاهد استفاده از رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه اندروید ۱۱ هستیم. از دیگر ویژگی‌های آنر X9 می‌توان به حسگر اثر انگشت، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB-C اشاره کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizchina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :