etebarkala snappay
etebarkala snappay

ویژگی های ظاهری گوشی ROG Phone 6 مشخص شد

4.5
(6)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
گوشی گیمینگ ROG Phone 6

دیروز نتایج تست بنچمارک Geekbench برای گوشی ROG phone 6 منتشر شد. این تست‌ها ویژگی‌های زیادی از این گوشی را مشخص کردند. اما تا امروز ویژگی‌های ظاهری و طراحی این محصول مشخص نشده بود. امروز وبسایت TENAA عکس‌هایی از این گوشی را منتشر و این خلا را پر کرد. 

این عکس‌ها نشان می‌دهند که ظاهر کلی این گوشی نسبت به نسل قبلی تقریبا دست نخورده باقی مانده است. اما ظاهر دوربین‌های آن، چیزی است که آن را از نسل قبلی متمایز می‌کند. برآمدگی که ۳ دوربین این گوشی در آن قرار گرفته‌اند، اکنون بزرگ‌تر از نسل قبل شده است و نواری آبی رنگ اطراف یکی از لنزهای دوربین آن وجود دارد. ما حدس می‌زنیم این دوربین، دوربین اولترا واید آن باشد. 

 در قسمت پشتی بدنه این گوشی یک نمایشگر دوم نیز وجود دارد که بی شباهت به نمایشگر دوم گوشی ASUS ROG Phone 5 Ultimate نیست، اما بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

گوشی Asus ROG phone 6 در ۴ مرداد ماه، روانه بازار خواهد شد و جزء اولین گوشی‌هایی است که به پردازنده Snapdragon 8+ Gen1 مجهز است. تست‌های انجام شده بر روی این پردازنده نشان می‌دهند که سرعت آن نسبت به نسل قبلی به میزان  ۱۰ درصد افزایش یافته است.

باید حداقل یک سال منتظر بمانیم و عملکرد این پردازنده را در گوشی‌های مختلف ببینیم تا بتوانیم نظر دهیم. البته برای آن‌که این پردازنده بتواند پتانسیل خود را آزاد کند، باید سیستم خنک کننده خوبی برای آن در نظر بگیرند که با توجه به سابقه ایسوس در ساخت گوشی‌های گیمینگ موفق، فکر می‌کنیم این مورد نیز در این گوشی به خوبی محقق شود. این محصول مجهز به ۱۶ گیگابایت رم، یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد بود.

براساس اخبار منتشر شده، این گوشی با قیمت تقریبی ۷۹۹ یورو به فروش خواهد رسید که مشابه قیمت اولیه گوشی ROG Phone 5 است که سال گذشته به بازار عرضه شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهتاب کیارستمی گفت:

من ی ساعت هوشمند با مارک امیزفیت میخوام که قابلیت مکالمه حتی غیر مستقیم داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Verge Lite A1818 را پیشنهاد میکنیم

فخرالدین محمد زردی جران گفت:

سلام لطفاً برام بفرستین پیرانشهر خیابان قدس فروشگاه باران

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چشم با واحد فروش تماس حاصل کرده و هماهنگی لازم را با این بخش انجام دهید. با تشکر