etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوگل پیکسل 6A احتمالا ماه می معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
گوگل پیکسل 6A احتمالا ماه می معرفی می‌شود

گوگل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به اولین گوشی‌هایی که از پردازنده تنسور (Tensor) گوگل استفاده می‌کنند، به جهانیان معرفی کرد. شایعه‌ها حاکی از این هستند که این غول فناوری، در چند ماه آینده یک گوشی دیگر با پردازنده تنسور معرفی می‌کند که احتمالا نام آن پیکسل 6A خواهد بود. حالا، Max Jambor اطلاعاتی درباره جدول زمانی معرفی پیکسل 6A ارائه کرده است.

طبق گفته Jambor، معرفی پیکسل 6A برای ماه می (اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. توجه داشته باشید که گوگل پیکسل 5a 5G در آگوست ۲۰۲۱ (۱۹ مرداد) معرفی شد و نسل قبلی آن یعنی پوکسل 4a در آگوست ۲۰۲۰ (مرداد ۱۳۹۹) معرفی شد و پیکسل 3a هم در جریان رویداد Google I/O گوگل در ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۱۳۹۸) معرفی شده بود. بنابراین، احتمالا در رویداد آینده Google I/O در ماه می، شاهد معرفی پیکسل 6A خواهیم بود.

مشخصات شایعه شده گوگل پیکسل 6A

مشخصات شایعه شده گوگل پیکسل 6A

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که سیستم دوربین عقب پیکسل 6A شامل یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ به گوشی‌های پیکسل راه پیدا کرد. در کنار لنز اصلی، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 سونی نیز قرار خواهد داشت. دوربین سلفی هم دوباره متعلق به سونی و از نوع IMX355 و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

احتمال این وجود دارد که تراشه تنسور گوگل در پیکسل 6A هم مورد استفاده قرار بگیرد. متاسفانه اطلاعات دیگری از مشخصات فنی این گوشی آینده گوگل در دست نیست.

رندرها و نمونه‌های ساختگی گوگل پیکسل 6A نشان می‌دهند که گوشی مذکور مجهز به پنل OLED، حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی و حسگر اثر زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز یک ماژول افقی برای قرارگیری دوربین دوگانه دستگاه قرار گرفته است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :