etebarkala snappay
etebarkala snappay

سری پیکسل ۶ رکوردهای قبلی فروش گوگل را شکست

0
(0)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سری پیکسل ۶ رکوردهای قبلی فروش گوگل را شکست

خانواده پرچمداران جدید گوگل عیل‌رغم مشکلات وباگ‌های فراوان، در بازار موفقیت زیادی کسب کرده است. حالا گزارش مالی رسمی گوگل نشان می‌دهد که گوشی‌های جدید پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو توانسته‌اند رکوردهای فروش قبلی این شرکت را بشکنند.

ساندار پیچای (Sundar Pichai)، مدیرعامل آلفابت (شرکت مادر گوگل)، در فراخوان درآمد این شرکت اعلام کرد که سری پیکسل ۶ «رکورد فروش سه ماهه در تمام دوران» را ثبت کرده است. پیچای موفقیت جدیدترین گوشی‌های پیکسل را به ابزارهای جدید ترجمه بلادرنگ آن‌ها نسبت داده است. متاسفانه گوگل ارقام دقیق فروش را فاش نکرده و محصولات سخت‌افزاری را به همراه نرم‌افزار خود تحت عنوان «Google Services» دسته‌بندی کرده است.

این دسته‌بندی شامل اندروید، کروم، گوگل مپ، گوگل پلی و یوتیوب نیز می‌شود. با نگاهی به ارقام کلی مالی، می‌توان به وضوح گفت که فروش این شرکت افزایش قابل توجهی داشته است؛ چون درآمد آن در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ به ۶۹ میلیارد دلار رسیده است. این رقم در مقایسه سه ماهه چهارم و پایانی سال ۲۰۲۰ که در آن گوگل ۵۲.۸ دلار درآمد داشت، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. در همین حال، سود شرکت نیز افزایش یافته و به ۲۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ رسیده است. در مقام مقایسه، سود شرکت در سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۹ میلیارد دلار بوده است.

با عرضه سری پیکسل ۶ بین ماه‌های اکتبر و نوامبر، فروش خوب این گوشی‌ها به گوگل کمک کرد تا درآمد خود را افزایش دهد. با این حال، با توجه به اینکه دسترسی سری پیکسل ۶ نسبت به مدلّای قبلی کمتر است و از ماه اکتبر ۲۰۲۱ وارد بازار شده است، هنوز هم اینجا تردیدهایی وجود دارد. با تمام این موارد، سری پیکسل ۶ می‌تواند به محبوب‌ترین سری گوشی‌های پیکسل تبدیل شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :