etebarkala snappay
etebarkala snappay

ساعت Pixel Watch بندهای متنوعی خواهد داشت

5
(2)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
ساعت هوشمند Google pixel Watch

در سال ۲۰۲۲ شایعات زیادی در مورد ساعت هوشمند Pixel watch  گوگل پخش شد. حتی قبل از اینکه گوگل وجود این ساعت هوشمند را تایید کند، افشاگران برخی از ویژگی‌های آن را فاش کردند. اکنون که گوگل این محصول را با تیزر رسمی معرفی کرده است نیز شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که این شایعات تا زمانیکه این ساعت هوشمند به صورت رسمی در پاییز معرفی شود، ادامه خواهند داشت. اکنون، آخرین اخبار منتشر شده از این محصول گوگل، به ما دید کلی را  از ویژگی‌های آن  می‌دهند. 

براساس اخباری که از وبسایت 9to5Google منتشر شده است، گوگل در حال کار کردن بر روی حداقل ۷ بند مختلف برای ساعت Pixel Watch است. هنوز مشخص نیست که این بندها قرار است توسط گوگل ساخته شوند یا شرکت‌های دیگر این بندها را خواهند ساخت. 

طبق این اخبار، Pixel Watch دارای یک بند سیلیکونی خواهد بود و دو حلقه و یک گیره خواهد داشت که ساعت را روی مچ دست شما محکم می‌کند. بند این ساعت هوشمند، به بند مچ بند Fitbit Inspire 2 شباهت دارد که به اصطلاح به آن بند بی نهایت می‌گویند. بند دیگر نیز که به بند Solo loop  اپل شباهت دارد و از جنس پلاستیک و یا سیلیکون ساخته شده است. طبق اخباری که از وبسایت iMore  منتشر شده است این بند ظاهرا مقاومت زیادی را از خود نشان‌ نمی‌دهد.

گوگل همچنین در حال ساختن یک بند مشبک فولادی ضد زنگ برای این ساعت هوشمند است. این بند به Milanese-Style Band معروف است. این محصول دارای یک گیره مغناطیسی است که امکان تنظیم دقیق اندازه را فراهم و ساعت را روی مچ دست شما محکم می‌کند. شایعات حاکی از آن هستند که این بند در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و طلایی موجود خواهد بود. گوگل یک بند فلزی دیگر را نیز در دست ساخت دارد. این بند شباهت زیادی به بندهای ساعت‌های هوشمند رده بالایی مثل Rolex و Tag Heuer دارد. 

گوگل از قدیم طرفدار استفاده از پارچه در محصولات خود بوده است. به همین دلیل در میان بندهایی که گوگل در حال ساختن برای این ساعت است، یک بند پارچه‌ای نیز وجود دارد. اخیرا شایعه شده است که گوگل در حال طراحی دو مدل بند چرمی مختلف است. بر اساس شایعات، این بندها در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید خواهند شد؛ تا طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش دهد.

براساس اخبار منتشر شده، گوگل قصد دارد از یک روش جدید و اختصاصی برای متصل کردن این بند‌ها به ساعت استفاده کند. گوگل این موضوع را در تیزر رسمی این محصول، در طول کنفرانس Google I/O تایید کرد. این تصمیم گوگل مبنی براینکه از روش اختصاصی خودش برای اتصال ساعت به بند استفاده کند، به احتمال زیاد، تاثیر زیادی روی بازار بند ساعت‌های هوشمند خواهد گذاشت. تعداد زیادی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید اکنون از روش سنتی برای اتصال بند به ساعت استفاده می‌کنند. 

در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند و این روش اتصال به دست ما خواهد رسید. 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :