etebarkala snappay
etebarkala snappay

فروش پوشیدنی‌ها در سه ماهه سوم سال جاری ۹.۹ درصد افزایش داشته است

0
(0)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
فروش پوشیدنی‌ها در سه ماهه سوم سال جاری ۹.۹ درصد افزایش داشته است

تقاضا برای دستگاه‌های پوشیدنی افزایش پیدا کرده و این روند برای سه ماهه سوم سال جاری نیز ادامه یافته است. شرکت International Data Corporation یا IDC حالا گزارشی از بازار جهانی دستگاه‌های پوشیدنی برای سه ماهه سوم ۲۰۲۱ منتشر کرده است.

براساس گزارش IDC، بازار پوشیدنی طی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ شاهد رشد ۹.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است و تعداد محصولات فروخته شده به ۱۳۸.۴ میلیون دستگاه رسیده است. جای تعجب نیست که فروش هدفون‌ها، مخصوصا مدل‌های TWS یا کاملا بی‌سیم، ۲۶.۵ درصد افزایش داشته است.

فروش پوشیدنی‌ها در سه ماهه سوم سال جاری ۹.۹ درصد افزایش داشته است-1

برای اولین بار، فروش ساعت‌های هوشمند از محموله‌های ردیاب تناسب اندام پیشی گرفته است. با این کار، ساعت‌های هوشمند در حال حاضر با افزایش ۴.۳ درصدی، به دومین دسته بزرگ دستگاه‌های پوشیدنی تبدیل شده‌اند.

دلیل افزایش فروش ساعت‌های هوشمند، تقاضای کاربران برای ویژگی‌ها و قابلیت‌های قدرتمند آن‌ها است و بنابراین کاربران به تدریج به سمت ساعت‌های هوشمند روی می‌آورند. همچنین، امروزه تفاوت قیمت زیادی بین ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام وجود ندارد و همین امر باعث تغییر جایگاه این دستگاه‌ها شده است.

فروش پوشیدنی‌ها در سه ماهه سوم سال جاری ۹.۹ درصد افزایش داشته است-2

در مورد شرکت‌ها، اپل با ۲۸.۸ درصد سهم بازار و فروش ۳۹.۸ میلیون دستگاه، بر بازار مسلط است. با این وجود، محموله‌های اپل واچ ۳۵.۵ درصد کاهش داشته است و اپل توانسته با ایرپاد برتری خود را حفظ کند.

سامسونگ با ۹.۲ درصد از سهم بازار و ۱۲.۷ میلیون فروش، در جایگاه دوم قرار گرفت. شیائومی نیز همین اعداد را به ثبت رساند و در سه ماهه سوم با سامسونگ در جایگاه دوم قرار گرفت.

هواوی و شرکت Imagine Marketing مستقر در هند، به ترتیب با ۷.۹ درصد و ۷.۲ درصد از سهم بازار، جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. هواوی حدود ۱۰.۹ میلیون دستگاه است؛ در حالی که Imagine Marketing که محصولاتی با برند BoAt به فروش می رساند، موفق شد حدود ۱۰ میلیون دستگاه را در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به دست خریدارانش برساند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :