etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی‌های سری گلکسی S21 به‌روزرسانی‌های امنیتی اکتبر را دریافت می‌کنند

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
گوشی‌های سری گلکسی S21 به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند

سامسونگ قبل از شروع ماه به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های موبایل خود منتشر کرده است. گلکسی S21 ، گلکسی +S21 و گلکسی S21 Ultra اولین گوشی‌های موبایلی هستند که به‌روزرسانی امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ را دریافت کرده‌اند.

به‌روزرسانی جدید در حال حاضر در آلمان و فیلیپین در دسترس است؛ اما به زودی بازارهای بیشتری می توانند به این نرم‌افزار جدید دسترسی پیدا کنند. آخرین به‌روز‌رسانی نرم‌افزار سری گلکسی S21 با سیستم عامل نسخه G991BXXU3AUIE همراه است و شامل بسته امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ است. با این حال سامسونگ جزئیات این به‌روزرسانی جدید مشخص نکرده است.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه برند سامسونگ

اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 هستید و قصد به‌روزرسانی را داشتید؛ می‌توانید با رفتن به تنظیمات و بخش «Software update» و ضربه زدن روی گزینه «Download and install»، آن را به صورت دستی دریافت کنید. سری گلکسی S21 در اوایل سال جاری با رابط کاربری One UI 3.1 و سیستم عامل اندروید ۱۱ معرفی شد. چند هفته پیش گوشی‌های هوشمند، به‌روز رسانی One UI 3.1.1 را دریافت کردند که تغییرات جزئی رابط کاربری و بهبود عملکرد را به همراه داشت. این گوشی‌های هوشمند به زودی می‌توانند به‌روزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت کنند. این به‌روزرسانی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :