etebarkala snappay
etebarkala snappay

گلکسی Z فولد 3 و Z فلیپ 3 اولین به‌روزرسانی قابلیت جدید واتساپ را دریافت می‌کنند

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش

طبق گزارش phonearen،  واتساپ برنامه‌ای توسعه داده که برای iPad طراحی شده است. در حال حاضر، این پیام‌رسان متعلق به فیس بوک به زودی به کاربران گوشی‌های سامسونگ گلکسی به‌روزرسانی جدیدی ارایه می‌دهد و این کاربران اولین نسخه آن را قبل از سایر مدل‌های Android و iOS دریافت خواهند کرد. طبق گزارش T3، این به روز رسانی دو بازه زمانی جدید برای ناپدید شدن پیام‌ها اضافه می‌کند. این دو بازه زمانی شامل 90 روز و 24 ساعت هستند.

کاربران دستگاه‌های سامسونگ علاوه بر تنظیم اپلیکیشن برای حذف پیام‌ها پس از ۹۰ روز، می‌توانند آن را طوری تنظیم کنند که پس از ۲۴ ساعت هم پیام را حذف کند. در حال کاربران واتساپ می‌توانند نرم‌افزار را طوری تنظیم کنند تا پس از ۷ روز پیام‌های خاصی را حذف کند. گفته شده که نسخه به‌روز شده واتساپ قبل از عرضه برای تمام دستگاه‌های گلکسی، در دسترس کاربران مدل‌های گلکسی Z فول ۳ و گلکسی Z فلیپ ۳ قرار می‌گیرد. در آینده نزدیک، تمام کاربران اندروید iOS این امکان را خواهند داشت تا علاوه بر ۷ روز، پس از ۲۴ ساعت و ۹۰ روز هم پیام‌های ارسال شده را حذف کنند.

گلکسی Z فولد 3 و Z فلیپ 3 اولین به‌روزرسانی قابلیت واتساپ را دریافت می‌کنند

کاربران واتس اپ می‌توانند ویژگی پیام‌های ناپدید شده را فعال کنند تا پیام‌های حساس به طور خودکار حذف شوند. افزودن گزینه های 24 ساعته و 90 روزه به مشترکان واتس اپ اجازه می‌دهد تا محدوده زمانی را به شکل دلخواه انتخاب کنند تا بتوانند سرعت ناپدید شدن کلمات را پیدا کنند. باید اشاره کرد که واتس اپ از رمزگذاری end to end استفاده می کند تا فقط فرستنده و گیرنده پیام‌ها، به عکس‌ها، فیلم‌ها، پیام‌های صوتی‌، اسناد و تماس‌ها و محتویات آنها دسترسی داشته باشند.

پس از راه اندازی و نصب نسخه به روز شده واتس اپ، صفحه پیام‌ها منویی را به شما نشان می‌دهد که این گزینه ها را ارائه می‌دهد:

  • ۹۰روز
  • ۷ روز
  • ۲۴ ساعت
  • خاموش

اگر قبلاً از این ویژگی استفاده نکرده‌اید ، نحوه عملکرد آن در ادامه ذکر شده است: در ابتدا روی چت واتس اپ مورد نظر خود کلیک کنید. سپس روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست بزنید و گزینه «Group info» را انتخاب کنید. بعد گزینه «Disappearing messages» را بزنید. پس از خواندن صفحه‌ای که نحوه عملکرد این ویژگی را توضیح می‌دهد، روی «Continue» ضربه بزنید تا به منوی پیام‌های ناپدید شده بروید. حالا گزینه «On» را تب کنید تا پیام‌های ناپدید شده برای چت انتخابی شما فعال شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.phonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :