etebarkala snappay
etebarkala snappay

زمان برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ مشخص شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
زمان برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ مشخص شد

احتمالا سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲ خود را مشخص کرده است. طبق یک گزارش جدید، سامسونگ چندین محصول جدید، از جمله خانواده گلکسی S22 را در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) معرفی خواهد کرد.

سامسونگ هیچوقت محصولات پرچمدار خود را در رویدادی غیر از آنپکد معرفی نمی‌کند. براساس گزارشی از Ddaily، پس از پایان یافتن رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ در ۸ فوریه، پیش سفارش‌ها از فردای آن روز آغاز می شود. انتظار می‌رود که سامسونگ پس از آن هم در نمایشگاه MWC 2022 شرکت کند؛ اما حضور آن‌ها در اینجا بیشتر روی نمایش اکوسیستم گلکسی متمرکز خواهد بود.

زمان برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ مشخص شد-1

همچنین، در این گزارش آمده آمده است که یکی از مقامات Samsung Electronics در مورد زمان شروع رویداد Galaxy Unpacked 2022 موارد زیر را بیان کرده است:

ما تایید می‌کنیم که این رویداد در تاریخ ۸ فوریه برگزار می‌شود و در حال گفتگو برای زمان ارسال دعوت‌نامه‌ها تا پایان ژانویه هستیم. ما نمی‌توانیم رونمایی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‌اند را تایید کنیم.

احتمال می‌رود که فروش سری گلکسی S22 از ۲۴ فوریه (۵ اسفند) آغاز شود و می‌توان حدس زد که افرادی که یکی از این سه مدل را پیش خرید می‌کنند، حق دریافت برخی مزایا را خواهند داشت که می‌تواند شامل هدفونی از خانواده Galaxy Buds باشد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ بسته به مدلی که خریدار انتخاب می‌کند، چه لوازم جانبی در اختیار او خواهد گذاشت.

هنوز مشخص نیست که چه محصولاتی در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند اما برای اطلاعات بیشتر، مجله اعتبارکالا را دنبال کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwccftech.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :