etebarkala snappay
etebarkala snappay

احتمالا سری گلکسی S23 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همراه خواهد بود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
احتمالا سری گلکسی S23 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همراه خواهد بود

تقریبا یک ماه از عرضه سری گلکسی S22 می‌گذرد و سری نوت هم دیگر تولید نخواهد شد. پس منطقی است که طرفداران سامسونگ از همین الان در مورد سری بعدی پرچمداران سامسونگ صحبت کنند. سری آینده گلکسی S23 سامسونگ سال آینده معرفی می‌شود و حالا زود است که در مورد مشخصات و ویژگی‌های این سری صحبت کنیم؛ اما در حال حاضر شایعه‌هایی پیرامون این سری وجود دارد و از طریق این شایعه‌ها می‌توانیم کمی با ویژگی‌های اصلی این سری آشنا شویم.

مشخص شده که سامسونگ در حال کار روی سری جدید گوشی‌های پرچمدار گلکسی S خود است و طبق گفته PhoneArena، کد رمز این پروژه با نام Project Diamond شناخته می‌شود.

در حالی که برای بسیاری از افراد، کد رمز معنی خاصی ندارد؛ اما سامسونگ همیشه نام داخلی پروژه‌هایش را با دقت انتخاب می‌کند؛ بنابراین، وقتی گلکسی S23 کد رمز Diamond دارد، باید منتظر اتفاق منحصربه‌فردی باشیم. به عنوان مثال، می‌توان احتمال داد که این سری، اولین گوشی‌هایی باشند که از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام استفاده می‌کنند.

کوالکام در حال حاضر نسل جدید مودم 5G خود را با نام Snapdragon X70 معرفی کرده است و می‌دانیم که این مودم با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همراه می‌شود. اسنپدراگون X70 از حداکثر ۱۰ گیگابیت بر ثانیه 5G پشتیبانی می‌کند. به علاوه، ویژگی‌های پیشرفته جدیدی مانند کیت هوش مصنوعی Qualcomm 5G را نیز با خود به همراه دارد. علاوه بر این، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فناوری شرکت TSMC ساخته خواهد شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizchina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :