etebarkala snappay
etebarkala snappay

دوربین لو رفته گوشی گلکسی S22 چندان بد به نظر نمی‌رسد

5
(1)
طاهره محزون
2 سال پیش
دوربین لو رفته گوشی گلکسی S22 چندان بد به نظر نمی‌رسد

بر اساس افشاگری‌ها و شایعات، تنها دو ماه یا بیشتر فرصت داریم تا سامسونگ اولین گوشی سال ۲۰۲۲ خود را معرفی کند. با این حال، بر اساس همین شایعات، مدل پایه گلکسی S22 و هم‌خانواده پلاس آن، ممکن است در بسیاری از جنبه‌ها ناامیدکننده شوند. برخی کاهش‌ها وجود دارد و برخی ممکن است به همان شکل باقی بمانند. اگرچه انتظار می‌رود حداقل تا آنجا که پردازنده توان دارد، ارتقا وجود داشته باشد. با این حال، همه چیز ممکن است آنقدر بد نباشد، و جدیدترین اطلاعات این امید را ایجاد می‌کند که دوربین گوشی‌ها آنقدر که به نظر می‌رسد بد نباشد.

برخلاف مدل‌های اولترا، مدل‌های پایه و پلاس گلکسی اس، همیشه بهترین دوربین‌ها را ارائه نمی‌دهند. با توجه به چیزی که برای آن هزینه می‌کنید، انتظار دارید حداقل یک تجربه عکاسی مناسب را ارائه دهد. با این حال، برای دو نسل، سامسونگ از زمان گلکسی اس ۲۰ در سال گذشته، سنسورها را کاملا ارتقا نداده بود. بر اساس آخرین توییت @Ice universe، ممکن است امیدی برای Galaxy S22 و Galaxy S22+ در سال آینده وجود داشته باشد.

اول از همه، بالاخره دوربین عریض اصلی از ۱۲ مگاپیکسل به یک سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری و دیافراگم لنز f/1.8 ارتقا می‌یابد. بسته به مدل یا بازار، این می‌تواند ISOCELL GN5 جدید سامسونگ یا Sony IMX766 باشد. این یک ارتقای نسبتا قابل توجه از نظر قابلیت سخت‌افزاری است، اگرچه pixel binning به طور پیش‌فرض مانند قبل برای تولید تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین تله‌فوتو کمی پیچیده است، زیرا سنسور PDAF با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل گلکسی اس ۲۱ ممکن است با یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی جایگزین شود. گفته می‌شود، گلکسی اس ۲۲ ممکن است با بهبود زوم اپتیکال ۱.۱ برابری به ۳ برابر جبران کند، اگرچه هنوز چیزی در دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ ۱۰ برابری گلکسی اس ۲۲ اولترا ندارد.

با این حال، در تمام جنبه‌های دیگر، گلکسی S21 همان سنسورهای دوربین را مانند دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید فوکوس ثابت نگه می‌دارد. در جلو همان سنسور ۱۰ مگاپیکسلی 1/3.24 اینچی 1.22 میکرومتری پیکسل با لنز f/2.2 وجود خواهد داشت. این‌ها تقریبا همان اجزایی هستند که سامسونگ از سال گذشته روی پرچمداران خود استفاده کرده است.

کسانی که به دنبال تجربه نهایی عکاسی با موبایل سامسونگ هستند احتمالا می‌خواهند گلکسی اس ۲۲ اولترا را هدف بگیرند، اگرچه با چیزی کاملا متفاوت نسبت به گوشی‌های سری گلکسی اس روبرو می‌شوند. انتظار می‌رود که این گوشی بزرگ‌تر و برجسته‌تر جای گلکسی نوت ۲۱ را بگیرد که امسال غایب بود. با در نظر گرفتن همه موارد، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس ممکن است با کمی مقاومت از سوی مصرف‌کنندگانی مواجه شوند که به دنبال جدیدترین و بهترین‌های سامسونگ در اندازه‌های کوچک‌تر هستند. اگرچه اگر آن را با گلکسی اس ۲۱ یا حتی گلکسی اس ۲۰ مقایسه کنید، بی‌ارزش نخواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.slashgear.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :