etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ Galaxy S21 FE 4G به اسنپدراگون 720G مجهز خواهد شد

0
(0)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
سامسونگ Galaxy S21 FE 4G به اسنپدراگون ۷۲۰ مجهز خواهد شد

در سال ۲۰۲۰سامسونگ اولین گوشی هوشمند Fan Edition خود، Galaxy S20 FE را معرفی کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه  4G با تراشه اگزینوس ۹۹۰ خود شرکت، و نسخه 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام در دسترس قرار گرفت. در ژانویه امسال نیز شاهد معرفی گلکسی S21 FE 5G با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ قدرتمند توسط کمپانی سامسونگ بودیم.

در ابتدا انتظار می‌رفت که گلکسی S21 FE به دلیل فراگیر شدن شبکه 5G، دیگر در نسخه 4G تولید نشود؛ چراکه در حال حاضر حتی گوشی‌های میان‌رده نیز از نسخه 5G پشتیبانی می‌کنند. اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد Galaxy S21 FE را در نسخه 4G‌ تولید کنید.

اعضای گلکسی کلاب به شماره مدل SM-G990B2 دست پیدا کرده‌اند که اکنون درحال ساخت است. این مدل اخیرا توسط بلوتوث SIG تایید شده و دارای بلوتوث ۵.۲ آنبرد است.  این در حالی است که نسخه 5G دارای شماره مدل SM-G990B بوده و با نام مستعار S21 FE 5G، دارای بلوتوث ۵.۰ است.

بر اساس لیست‌های متعددی که در فروشگاه‌های آنلاین اسکاندیناوی و همچنین فروشگاه‌های بلژیک و هلند در دسترس قرار گرفته، گلکسی S21 FE 4G از پردازنده اسنپدراگون 720G کوالکام پشتیبانی می‌کند.

 اسنپدراگون 720G کوالکام در سال گذشته توسط سامسونگ در گلکسی A52 و شیائومی در سری گوشی‌های Redmi استفاده شد. این پردازنده از نظر سرعت و عملکرد بسیار پایین تر از اسنپدراگون ۸۸۸ بوده که S21 FE 5G به آن مجهز شده است. بنابراین انتظار می‌رود گلکسی S21 FE 4G با قیمتی اران‌تر از S21 FE 5G وارد بازار جهانی شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی بجز پردازنده، تغییرات سخت‌افزاری دیگری خواهد داشت یا خیر.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :