etebarkala snappay
etebarkala snappay

تولید سری گلکسی نوت سامسونگ ماه آینده متوقف می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
تولید سری گلکسی نوت سامسونگ ماه آینده متوقف می‌شود

اگر هنوز امیدوارید که سری نوت دوباره بازگردد برای شما خبر بدی داریم. ET News گزارش می‌دهد که سامسونگ تا پایان سال به تولید گلکسی نوت پایان خواهد داد و دیگر برنامه‌ای برای عرضه سری جدید این گوشی در سال ۲۰۲۲ ندارد.

سامسونگ امسال گوشی از سری نوت نکرد و گلکسی Z فولد ۳ و گلکسی اس ۲۱ اولترا را با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن (که مختص سری نوت بود) به عنوان جایگزین این سری روانه بازار کرد.

گلکسی S22 اولترا جانشین نوت ۲۰ می‌شود

رئیس بخش موبایل سامسونگ این امید را برای طرفداران ایجاد کرده بود که جانشین گلکسی نوت ۲۰ سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد حالا برنامه‌های این شرکت تغییر کرده است. طبق آخرین گزارش، گلکسی اس ۲۲ اولترا به عنوان جانشین سری نوت معرفی خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی برخلاف نسخه قبلی خود، اسلات اختصاصی برای قلم خواهد داشت و ممکن است طراحی آن سری نوت الهاگ گرفته شده باشد. مدتی نیز شایعه شده بود که ممکن است گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا عرضه شود؛ اما بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

گلکسی S22 اولترا جانشین نوت ۲۰ می‌شود

صرف نظر از نام این گوشی، دستگاه مورد نظر به اندازه کافی امیدوارکننده به نظر می‌رسد تا بتواند جایگاهی در بین بهترین گوشی‌های سال آینده برای خود دست و پا کند.

به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای تمرکز خود را بیشتر روی گوشی‌های تاشوی سری Z خود گذاشته است و تلاش‌هایش نیز به ثمر نشسته است. این شرکت اعلام کرده که گلکسی Z فولد ۳ در ایالات متحده سه برابر بیشتر فولد ۲ محبوبیت دارد و Z فلیپ ۳ نیز ۴۰ برابر بیشتر از Z فلیپ 5G فروش داشته است. ظاهرا این شرکت انتظار دارد که سال آینده ۱۳ میلیون دستگاه از گوشی‌های سری Z خود به فروش برساند.

سامسونگ امسال فقط ۳.۲ دستگاه از سری گلکسی نوت ۲۰ تولید و در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ترتیب، ۱۲.۷ و ۹.۷ میلیون از گوشی‌های این سری فروخته شدند. ظاهرا سامسونگ به این دلیل که می‌خواسته منابع خود را به گوشی‌های تاشو اختصاص دهد تصمیم به قطع تولید سری نوت گرفته است. این شرکت قصد دارد بازده گوشی‌های تاشو را افزایش و هزینه‌ها را کاهش دهد.

همچنین، گلکسی Z جدید هم فضایی برای قلم S Pen نخواهد و اگر پتنت ثبت شده سامسونگ درست باشد، این شرکت قصد دارد به طور جداگانه یک گوشی گلکسی نوت تاشو را بدون نمایشگر خارجی و اسلات قلم اس پن تولید کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.phonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :