etebarkala snappay
etebarkala snappay

احتمالا گلکسی F23 در ماه‌های آینده با پردازنده قدرتمند معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
احتمالا گلکسی F23 در ماه‌های آینده با پردازنده قدرتمند معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال کار روی گوشی جدید دیگری از سری گلکسی F است. دستگاهی با شماره مدل SM-E236B در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده که با توجه به شماره مدلش، می‌تواند با نام گلکسی F23 5G عرضه شود و احتمالا از پردازنده قدرتمند نیز بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد گلکسی F23 5G دارای پردازنده اسنپدراگون 750G به همراه ۶ گیگابایت و اندروید ۱۲ باشد. اسنپدراگون 750G دارای دو هسته Cortex-A77 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 619 است. این گوشی در تست عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۶۴۰ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۱۸۲۰ را کسب کرده است. این CPU را می‌توان یک پردازنده میان‌رده مناسب دانست که می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون مشکلات زیادی اجرا کند.

احتمالا گلکسی F23 در ماه‌های آینده با پردازنده قدرتمند معرفی می‌شود-1

از آنجایی که دستگاه مذکور از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند، رابط کاربری آن One UI 4 خواهد بود و حداقل دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کند. سامسونگ، گلکسی F22 را در برخی بازارها با نام گلکسی M22 عرضه کرده بود؛ بنابراین، ممکن است این کار را با گلکسی F23 نیز انجام دهد.

با اینکه هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی جدید نداریم؛ اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نمایشگر آن ۶.۴ اینچ یا بالاتر و از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی بالا باشد. همچنین احتمالا دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی یا بهتر، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی یا بهتر، اتصال 5G، حسگر اثر انگشت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یا بزرگ‌تر با شارژ سریع باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.sammobile.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :