etebarkala snappay
etebarkala snappay

قیمت فیت بیت Charge 5 زیر ۲۰۰ دلار خواهد بود

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
قیمت فیت بیت Charge 5 زیر ۲۰۰ دلار است

پس از اینکه چندین رندر جدید فیت‌بیت Charge 5 در هفته گذشته منتشر شد؛ حالا رندر جدیدی مشخصات و قیمت اصلی این فیت‌بیت آینده را نشان می‌دهد.

طبق گفته SnoopyTech کارشناس توییتر، فیت‌بیت جدید نیز قیمتی زیر ۲۰۰ دلار خواهد داشت. این کارشناس اعلام کرده که قیمت این فیت‌بیت ۱۷۹ دلار است. این قیمت کمی گرانتر از فیت‌بیت Charge 4 است که در سال گذشته با قیمت ۱۴۹دلار به فروش رسید. نسخه ویژه Charge 4 نیز وجود داشت که ۱۷۰ دلار قیمت داشت. به نظر می‌رسد مدل جدید از هر دو مدل قبلی خود گران‌تر خواهد بود.

افشاگری انجام شده نشان می‌دهد که فیت‌بیت Charge 5 نسبت به ورژن‌های قبلی خود ویژگی‌هایی دارد که باعث شده قیمت آن بالاتر باشد. فیت‌بیت Charge 5 بیشتر ویژگی‌های خاص فیت‌بیت Charge ۴ را دارد. این ویژگی‌ها شامل هفت روز عمر باتری، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر با استاندارد 5ATM، نظارت بر ضربان قلب در ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته، ۲۰ حالت تمرینی، GPS،و ردیابی خودکار فعالیت‌ها هستند.

افشاگری انجام شده فیت بیت charge 5

همچنین باید توانایی ردیابی استرس‌، مشاهده داشبورد معیارهای سلامت و دریافت نمره آمادگی روزانه را نیز به این ویژگی‌ها اضافه کرد. اگرچه، استفاده از آخرین مورد ممکن است فقط محدود به مشتریان Fitbit Premium شود.

به نظر می‌رسد بسیاری از ویژگی‌های Charge 5 از ردیاب‌های سلامت موجود Fitbit وام گرفته شده است. البته، لیست فاش شده شامل همه مشخصات مانند اندازه صفحه نمایش، وضوح، کنترل‌ها و موارد دیگر نیست. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چه چیزهای دیگری برای ارائه دارد. آخرین نکته‌ای که این کارشناس فاش می‌کند این است که این ردیاب سلامت از Fitbit Pay پشتیبانی می‌کند اما از دستیار گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

با توجه به افزایش تعداد رندرهای افشا شده، ممکن است Fitbit Charge 5 در چند هفته آینده معرفی شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.androidauthority.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :