etebarkala snappay
etebarkala snappay

جزئیات گوشی شیائومی ۱۲ لایت در وبسایت FCC رویت شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
جزئیات گوشی شیائومی ۱۲ لایت در وبسایت FCC رویت شد

سه ماه از عرضه سری شیائومی ۱۲ می‌گذرد و این خانواده هنوز کامل نشده است؛ چون گوشی‌های اولترا و لایت هنوز معرفی نشده‌اند. شیائومی ۱۲ لایت به زودی معرفی می‌شود؛ چون قبلا فرایند صدور گواهینامه FCC را به همراه TKDN و ECC را پشت سر گذاشته است.

این گوشی با شماره مدل 2203129G نیز آزمایش‌های گیک‌بنچ را گذرانده است و نشان می‌دهد که از تراشه اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند (نرخ کلاک ۲.۴ گیگاهرتز نشان می‌دهد که پردازنده 778G استاندارد است؛ نه نسخه پلاس). مدل مورد آزمایش مجهز به ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ بود. اسناد FCC تایید می‌کنند که رابط کاربری این گوشی MIUI 13 است.

جزئیات گوشی شیائومی ۱۲ لایت در وبسایت FCC رویت شد-1

دستگاه‌های بالاتر از این گوشی شامل شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شیائومی 12X با اسنپدراگون ۸۷۰ هستند. مدل X دارای قیمت پایه تقریبا ۷۶۰ دلاری است که نیاز به داشتن مدل مقرون‌به‌صرفه «لایت» را نشان می‌دهد.

جزئیات گوشی شیائومی ۱۲ لایت در وبسایت FCC رویت شد-2

بنا به اطلاعات فاش شده، شیائومی ۱۲ لایت دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد که بین شیائومی ۱۲ / 12X با نمایشگر ۶.۲۸ اینچ و ۱۲ پرو (۶.۷۳ اینچ) قرار می‌گیرد. همچنین، این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ، یک دوربین اولتراواید و سنسور ماکرو است.

گفته می‌شود شیائومی ۱۲ لایت ماه آینده میلادی معرفی می‌شود که زمان مناسبی برای این اتفاق خواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :