etebarkala snappay
etebarkala snappay

احتمالا هدست واقعیت مجازی اپل نمایشگر 8K خواهد داشت

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
احتمالا هدست واقعیت مجازی اپل نمایشگر 8K خواهد داشت

اوایل دیروز (۲۵ ژانویه ۲۰۲۲)، لی نان (Li Nan)، یکی از بنیانگذاران و نایب رئیس میزو، اخبار جالبی در مورد محصول آینده اپل به اشتراک گذاشت. لی نان اظهار داشت که اپل در حال کار روی یک عینک جدید «8K» است.

احتمالا هدست واقعیت مجازی اپل نمایشگر 8K خواهد داشت-1

این مدیر اجرایی سابق سازنده گوشی‌های چینی این اطلاعات از طریق حساب رسمی خود در پیام‌رسان Weibo (یک سرویس میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشت. او خبر مذکور را به اشتراک گذاشت تا کسانی که هنوز به متاورس «شک دارند» را مورد خطاب قرار دهند؛ چون، این محصول غول کوپرتینویی به هدست VR / AR است که به کاربران اجازه می‌دهد تا وارد دنیای متاورس شوند. متاسفانه، او از بیان جزئیات بیشتر در مورد این محصول خودداری کرده است.

با این حال، قبلا گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اپل در حال کار روی اولین هدست واقعیت مجازی خود است، منتشر شده بود. در ابتدا تصور می‌شد که این هدست اواخر امسال معرفی می‌شود؛ اما شایعه‌های اخیر نشان می‌دهند که معرفی این محصول تا ۲۰۲۳ به تاخیر خورده است. اهرا هدست واقعیت مجازی اپل عملکردی مشابه مک M1 خواهد داشت و همچنین از همان USB تایپ سی ۹۶ واتی مک‌بوک پرو ۱۴ فعلی استفاده می‌کند. این مقام ارشد سابق میزو همچنین به پشتیبانی این هدست از وضوح 8K نیز اشاره می‌کند.

احتمالا هدست واقعیت مجازی اپل نمایشگر 8K خواهد داشت-2

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر معروف، اظهار داشته که هدست اپل دارای دو پردازنده است که یکی از آن‌ها مبتنی بر فناوری ۵ نانومتری و یک چیپست کوچک‌تر ۴ نانومتری خواهد بود. هر دوی این پردازنده‌ها توسط بزرگ‌ترین شرکت سازنده تراشه جهان، یعنی TSMC تولید خواهند شد. تراشه بالاتر قدرت محاسباتی ارائه می‌دهد که رقیب تراشه‌های M1 در مک‌های جدید است؛ در حالی که پردازنده پایین‌تر به سنسورهای مختلف و اجزای مرتبط با هدست اختصاص داده می‌شود. انتظار می‌رود که این هدست سه ماهه اول سال آینده معرفی شود؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر، نیاز است تا بیشتر منتظر بمانیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :