etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل واچ در یک سرقت بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است

3.9
(9)
رضا کریمی
2 سال پیش
اپل واچ در یک سرقت بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است

اپل واچ چندین بار در صدر اخبار قرار گرفته است و بیشتر آن به اخبار خوب مربوط می‌شود؛ مثلا این ساعت هوشمندی که جان مردی که در رودخانه یخی افتاده بود نجات داد یا ساعتی که جان دوچرخه سوار انگلیسی را که در رودخانه‌ای طغیان شده گرفتار شده بود نجات داد. این بار، این دستگاه در یک پرونده خلاف مورد استفاده قرار گرفته است.

گفته می‌شود که اپل واچ توسط گروهی هفت نفره برای ردیابی و سرقت بیش از ۵۰۰ هزار دلار از یک فروشنده مشکوک به مواد مخدر استفاده شده است. وزارت دادگستری در ایالات متحده مدعی است که این دستگاه پوشیدنی توسط رهبر گروهی هفت نفره برای ردیابی قربانی مورد استفاده قرار گرفته است.

این گروه دستگاه را روی سپر ماشین فروشنده چسبانده بودند و او را تا شهر کانکتیکات (Connecticut) در منطقه هارتفورد (Hartford) ردیابی کردند. طبق گزارش‌ها، دارن لیندسی (Darren Lindsay)، رهبر ۳۰ ساله این گروه، اپل واچ را در برنامه AT&T خودش ثبت کرده بود. در ۱۸ جولای سال قبل، او به همراه دو همکارش، به پارکینگ در هارتفورد رفتند، شیشه ماشین فروشنده را شکستند و به دنبال پول مواد مخدر گشتند.

اپل واچ در یک سرقت بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است

پس از این که چیزی پیدا نکردند، محل را ترک کردند و شب بعد برای بررسی به محل برگشتند. دادستان‌ها ادعا می‌کنند که روز بعد، قربانی را با یک خودرو شاسی‌بلند سوار کردند و با مشت به صورت او زدند تا اینکه کلید هتل خود را تحویل آن‌ها داد. سپس، یکی از افراد به نام ایندیگو گرنت (Indigo Grant) ظاهراً یک کیسه حاوی حدود ۵۰۰ هزار دلار را از اتاق دزدید و قربانی را در شهر نیو بریتانیا (New Britain) رها کردند.

سپس دارن لیندسی تصویری خصوصی از مقدار زیادی پول نقد را در حساب آی کلاد (iCloud) خود آپلود کرد؛ در حالی که آنتوان کوئن (Antoine Koen)، یکی دیگر از اعضای گروه، عکسی مشابه گرفته بود که چهره خودش را هم در قاب عکس نشان می‌داد.

چندین مورد از اسناد مربوط به این سرقت از طریق حساب آی کلاد اعضای گروه فاش شده است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به سوابق عوارض، پیام‌های متنی در مورد رمز عبور ساعت و شرط‌بندی‌ها، گزارش‌های اخبار در رابطه با سرقت، تقسیم پول و غیره اشاره کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 9

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :