etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل واچ SE 2 احتمالا سال آینده با یک مدل جدید و مقاوم عرضه شود

4.5
(2)
طاهره محزون
2 سال پیش
اپل واچ SE 2 احتمالا سال آینده با یک مدل جدید و مقاوم عرضه شود

اپل اخیرا اپل واچ سری ۷ را معرفی کرده است. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های جدید در مجموعه گجت‌‌های پوشیدنی خود است. طبق گزارش مارک گورمن (Mark Gurman) از بلومبرگ، این شرکت مستقر در کوپرتینو می‌تواند کل خط تولید را اصلاح کند.

گزارش شده است که خط تولید اپل واچ برای سال آینده می‌تواند شامل یک نسخه به‌روز شده از اپل واچ SE باشد که ممکن است اپل واچ SE 2 نامیده شود. نه تنها این، بلکه انتظار می‌رود که این شرکت نسخه طراحی مقاومی را نیز برای ورزشکاران عرضه کند.

همراه با این دستگاه‌های جدید، این شرکت قرار است به خط تولید معمولی خود ادامه دهد که با ویژگی‌های بیشتر در اپل واچ سری ۸ آینده ارتقا می‌یابد و همه ویژگی‌های برتر این غول فناوری را ارائه می‌دهد.

اپل واچ SE 2 مطابق با مدل اصلی SE خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ با هدف گرفتن بازار محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی عرضه شد. این ساعت دارای طراحی‌هایی مشابه مدل‌های معمولی اپل واچ است اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند نمایشگر همیشه روشن، سنسور اکسیژن خون و عملکرد ECG را ندارد.

تا کنون، هیچ چیز در مورد آنچه که مدل به‌روز شده اپل واچ SE می‌تواند ارائه دهد مشخص نیست؛ اما احتمال کمی تغییر در طراحی و برخی ویژگی‌های اضافی مربوط به مدیریت سلامت و تناسب اندام وجود دارد که در حال حاضر فقط حدس و گمان است.

اپل همچنین قصد دارد یک نسخه مقاوم از ساعت هوشمند خود را با دوام بیشتر عرضه کند که برای ورزشکاران مناسب خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای طراحی مقاوم است و ممکن است دارای یک قاب مقاوم ‌ر در برابر خراش، فرورفتگی، افتادن و غیره باشد.

در حال حاضر، این غول فناوری دارای سه سری ساعت هوشمند شامل اپل واچ سری ۳، اپل واچ سری SE و اپل واچ سری ۷ است. این شرکت اکنون عرضه ساعت هوشمند و تعداد مشتریان خاص خود را با طراحی مقاوم و قدرتمند گسترش خواهد داد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :