etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل از سه مدل اپل واچ رونمایی کرد

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
اپل از سه مدل اپل واچ رونمایی کرد

مراسم با صحبت های تیم کوک آغاز شد که به شرح محصولاتی که قرار بود در این رویداد معرفی شود پرداخت. همان طور که انتظار می‌رفت، تیم کوک اعلام کرد که سه اپل واچ، در این رویداد معرفی خواهد شد که قابلیت‌های ویژه‌ای را ارئه می‌دهد. در ادامه این رویداد یک گزارش مستند از افرادی منتشر شد که اپل واچ سری 7 تاثیر زیادی بر روی سلامت، سبک زندگی‌شان گذاشت.

پر فروش ترین ساعت هوشمند در 7 سال گذشته اپل واچ بوده که امشب اپل واچ 8 معرفی شد که تقریبا هیچ حاشیه ای نداشته و تمامی گواهی ها را دارد. ویژگی های اپل واچ 8 مانند اپل واچ 7 بوده اما سنسورهای آن بهبود یافته است و سنسور سنجش دما به آن اضافه شده و تمرکز آن روی ابزارهای سنجش سلامت بانوان است که از پروژه های بزرگ و رو به رشد و در عین حال پول ساز در جهان است اما در ایران قابل استفاده نیست. اما سنسور تشخیص دمای بدن در هر 5 ثانیه می تواند دمای بدن را اندازه گرفته و اعلام کند. از سویی سنسور سنجش خواب آن نیز بهبودهای درخور توجهی داشته است.

این ساعت قابلیتی دارد که اگر فرد تصادف کند، در کمتر از 10 ثانیه تشخیص مصدومیت داده و به سرعت به اورژانس اطلاع می‌دهد و با ارسال موقعیت مکانی فرد مصدوم مالک اپل واچ 8 به مراکز اورژانس، امداد رسانی را آسان می‌سازد.

باتری این ساعت ظرف یک ساعت و نیم شارژ می‌شود و یک روز کاری در شرایط استفاده نرمال دوام می‌آورد. نسخه استیل این ساعت با بندهای قابل تعویض در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، آبی، قرمز و زرد و با قیمت 399 دلار و 499 دلار به فروش می‌رسد.

اپل واچ SE دومین ساعت هوشمند معرفی شده در این رویداد بوده و در سه رنگ نقره ای خاکستری و طلایی عرضه می شود. این ساعت برای دانش آموزان و آن دسته افرادی است که صرفا می خواهند یک اپل واچ داشته باشند و یا از آن برای شروع تجربه از اپل واچ بهره ببرد. این سری اپل واچ بدون نیاز به آیفون کار می‌کند و از طریق والدین قابل کنترل است چرا که تماس‌ها و پیام‌ها و سرچ‌های مالک اپل قابل کنترل است.

سومین ساعت اپل معرفی شده در این رویداد اپل واچ اولترا بود که ویژه ورزشکاران و کوهنوردان است. این ساعت، ستاره ساعت‌های هوشمند معرفی شده در این رویداد بود که در یک ویدیو بسیار هیجان انگیز و جذاب به نمایش گذاشته شد. این ساعت ضخامت نسبتا زیادی داشته و نمایشگر آن کمی از سطح ساعت فاصله گرفته که همین موضوع مانع آسب دیدن آن میشود. قطر آن 49 میلی‌میتر است همچنین روشنی نمایشگر آن 1000 نیت است.

این ساعت دارای یک دکمه شاخص در کنار فریم خود بوده که به کمک آن می‌شود قابلیت‌های زیادی را به ساعت هوشمند اضافه کرد. طراحی آن به‌گونه‌ای است که با دست کش کوهنوردی نیز قابل کار باشد و باتری آن تا 60 ساعت دوام می‌آورد. ویژگی جهت یابی داشته و در تاریکی شفافیت و خوانایی نمایشگر آن افزایش می یابد. بند این ساعت مانند ایربگ بوده و شاخص‌ترین بخش اپل واچ اولترا نیز همان بند آن است که شیوه بسته شدن آن کاملا ویژه ورزشکاران و کوهنوردان است. جی‌پی‌اس تعبیه شده در این ساعت ارتقا یافته و قابل اتصال به اینترنت ماهواره‌ای است تا موقعیت فرد را به طور دقیقی مشخص کند. اپل می‌گوید قوی‌ترین جی‌پی‌اس ساعت هوشمند را ارائه داده است.

حاشیه این ساعت بسیار زیاد بوده و شاید برای یک کاربر اپل واچ ظاهر جالبی نداشته باشد. دکمه کناری این ساعت کار سفارشی سازی را انجام می‌دهد. این ساعت قادر است مسیر رفت یک دونده ماراتن یا کوهنورد را در حافظه خود ثب کرده و در هنگام برگشت مجدد مسیر پیموده شده و توقف گاه ها را نشان دهد. این ساعت دارای گواهی است که فرد می‌تواند با آن قواصی کند. اپل واچ اولترا یک اپ مخصوص دارد که می‌توانید در اقیانوس نیز مکان خود را مشخص کرده و مسیر رسیدن به مقصد را به راحتی به شما نمایش دهد. این ساعت با قیمت پایه 799 دلار به فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :