etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل سال آینده ۵ مک جدید معرفی خواهد کرد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
اپل سال آینده ۵ مک جدید معرفی خواهد کرد

به گفته مارک گورمن (Mark Gurman) از بلومبرگ، اپل در حال روی ۵ مک جدید برای عرضه در سال ۲۰۲۲ است که از جمله آن‌ها می‌توان به یک مک بوک پرو سطح پایه اشاره کرد.

گورمن در آخرین نسخه خبرنامه «Power On» خود گفته که انتار دارد اپل در سال ۲۰۲۲ پنج مک جدید به بازار معرفی کند. این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • یک iMac سطح بالا با تراشه اپل، برای قرار گرفتن در راس خط این دستگاه‌ها و بالاتر از آی‌مک ۲۴ اینچی
  • به‌روزرسانی قابل توجه مک بوک ایر با تراشه M2 و طراحی جدید
  • مک مینی به‌روز شده
  • نسخه جدیدی از مک بوک پرو سطح پایه
  • مک بوک پرو جدید با تراشه اپل

با اینکه شایعات زیادی در مورد به‌روزرسانی‌های محصولات مک اپل منتشر شده است؛ اما گورمن بیشتر به مک بوک پرو پایه جدید اشاره می‌کند. او قبلا گفته بود که نسل بعدی مک بوک پرو پایه، مانند سری جدید مک بوک ایر از تراشه M2 استفاده می‌کند که تعداد هسته‌های CPU مانند تراشه M1 است؛ تا ۱۰ هسته گرافیکی دارد و عملکرد آن نیز بهبود یافته است.

به نظر می‌رسد با معرفی جدیدترین مدل‌های رده بالای مک بوک پرو که دارای نمایشگر بزرگ‌تر، بدون تاچ بار و پورت‌های بیشتر هستند، مک بوک پرو پایه در موقعیت عجیبی در خط تولید مک بوک قرار خواهد گرفت. برخی اعلام کرده‌اند که این مدل از خط تولید خارج خواهد شد و نسخه پیشرفته مک بوک ایر جایگزین آن می‌شود؛ اما اطلاعات گورمن نشان می‌دهد که مدلی از مک بوک پرو پایه برای سال ۲۰۲۲ در راه خواهد بود.

جزئیات مربوط به دستگاه جدید هنوز نامشخص است و سوالاتی مانند اینکه چگونه مک بوک پرو سطح پایه حد وسط مک بوک ایر M2 جدید و مک بوک پرو رده بالا قرار می‌گیرد و اینکه آیا این دستگاه تاچ‌بار خواهد داشت یا خیر، در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.

گورمن در خبرنامه خود اشاره زیادی به‌روزرسانی آی‌مک ۲۴ و مک بوک پرو جدید نکرده است. با توجه اینکه دستگاه‌های مذکور امسال به‌روزرسانی شده‌اند و گورمن هم به آن‌ها اشاره زیادی نکرده می‌توان حدس زد که اپل برای این دستگاه‌ها در سال ۲۰۲۲ برنامه خاصی ندارد.

گورمن علاوه بر محصولات خانواده مک، اعلام کرده که انتظار دارد آیفون SE با 5G، ایرپادز پرو جدید و اولین هدست ترکیبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل را در سال ۲۰۲۲ ببیند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.macrumors.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :