etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل گوشی iPhone SE 3 را در اوایل سال 2022 معرفی خواهد کرد

5
(1)
رضا کریمی
2 سال پیش
اپل گوشی iPhone SE 3 را در اوایل سال 2022 معرفی خواهد کرد

وبسایت TrendForce این هفته گزارش داد که انتظار می‌رود اپل در طول سه ماهه تعطیلات تقاضای زیادی داشته باشد. این وبسایت پس از اعلام میزان فروش اپل در بازار، اعلام کرد این شرکت آیفون SE 3 را در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی می‌کند.

طبق گفته TrendForce، دستاوردهای بزرگ اپل در فروش، این شرکت را به جایگاه دوم در رتبه‌بندی فروش جهانی گوشی‌های هوشمند برده است و این شرکت تحلیلگر انتظار دارد که اپل با معرفی نسل بعدی آیفون SE سهم بیشتری از بازار را به دست آورد.

در این گزارش اشاره شده است که iPhone SE 3 توسط اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است رویداد معرفی ویژه دیگری را در ماه مارس برگزار کند. اگرچه TrendForce جزئیاتی در مورد آیفون SE جدید به اشتراک نگذاشته است، اما اشاره می‌کند که این دستگاه احتمالاً از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند.

برنامه معرفی نسل سوم آیفون SE در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ و چهار مدل سری جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ همچنان برقرار است. انتظار می‌رود که نسل سوم آیفون SE برای حضور اپل در بخش بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده 5G بسیار مهم باشد. پیش بینی می‌شود حجم تولید این شرکت برای سال ۲۰۲۲ به ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه برسد.

این وبسایت تحلیلی می‌گوید که سری آیفون‌های سال آینده در چهار اندازه مختلف در دسترس خواهند بود. شایعات قبلی حاکی از آن است که نسل سوم آیفون SE از 5G پشتیبانی می‌کند و همچنین پردازنده A15 Bionic مشابه مدل‌های آیفون ۱۳ خواهد داشت. طراحی گوشی هم با دکمه Home و Touch ID به همان شکل خواهد بود. طبق گزارش‌ها، یک مدل گوشی با نام «iPhone SE Plus» نیز در دست ساخت است، اما مشخص نیست که آیا در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود یا خیر.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :