etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل می‌تواند در رویداد WWDC 2022 دو مک از جمله مک بوک ایر جدید را معرفی کند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
اپل می‌تواند در رویداد WWDC 2022 دو مک از جمله مک بوک ایر جدید را معرفی کند

اپل قرار است در ۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۶ خرداد) رویداد آینده توسعه‌دهندگان خود را برگزار کند که قرار است در این رویداد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید این شرکت معرفی شوند.

این رویداد قرار است برای سومین سال متوالی به صورت آنلاین برگزار شود و یک هفته کامل در جریان خواهد بود. اپل امیدوار بود که بتواند هدست واقعیت مجازی ترکیبی خود را در این رویداد معرفی کند؛ اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

با این حال، مارک گورمن (Mark Gurman) از بلومبرگ گزارش می‌دهد اپل برخلاف رویدادهای بهار و پاییز خود، اپل محصولات سخت‌افزاری خود را در WWDC معرفی نمی‌کند و روی نرم‌افزار تمرکز دارد. در نتیجه، احتمالا باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد iOS ،tvOS ، iPadOS ،macOS ،watchOS و دیگر سیستم‌عامل‌ها باشیم. تعجب‌آور نخواهد بود اگر اپل چیز دیگری را مخفیانه معرفی کند؛ اما هنوز اطلاعات در مورد آن در دست نیست.

در هر حال، افشاگری‌های سخت‌افزاری زیادی وجود دارد. انتظار می‌رود اپل در ماه‌های آینده چند مک جدید عرضه کند. طبق گزارش‌ها، احتمالا دو مک جدید در اواسط سال میلادی یا اوایل نیمه دوم معرفی می‌شوند.

مطمئنا یکی از دستگاه‌ها، مک بوک ایر جدید است. محصولات دیگری از جمله نسخه به‌روز ده مک مینی، آی‌مک ۲۴ اینچی و نسخه ارزان‌قیمت مک بوک پرو که قرار است جایگزین مدل ۱۳ اینچی شود نیز در دست ساخت هستند. گفتنی است که ساخت نسخه جدید مک پرو و آی‌مک پرو تکیمل شده است. تمرکز اصلی رویداد آینده روی iOS 15 ،watchOS 9 ،macOS 13 و tvOS 16 خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد رویداد توسعه‌دهندگان اپل طی دو ماه آینده مشخص خواهد شد. معمولا رویداد WWDC اپل چهار روزه است که تیم کوک، میدرعامل اپل، سخنرانی اصلی را اجرا خواهد می‌کند و همه‌چیز آغاز می‌شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.fonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :