etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل ایرپاد پرو ۲ و سه اپل واچ جدید را در پاییز ۲۰۲۲ و آیفون SE جدید را در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند

0
(0)
طاهره محزون
2 سال پیش
اپل ایرپاد پرو ۲ و سه اپل واچ جدید را در پاییز ۲۰۲۲ و آیفون SE جدید را در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند

یک تحلیلگر معروف اپل به‌تازگی جدول زمانی عرضه برخی از محصولات مورد انتظار این شرکت را فاش کرده است. این محصولات شامل نسل دوم ایرپاد پرو، سه مدل جدید اپل واچ و آیفون SE جدید است.

به گفته تحلیلگر مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo)، غول کوپرتینویی سه ساعت هوشمند جدید سری اپل واچ خود را در پاییز سال آینده عرضه خواهد کرد. این محصولات شامل اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و یک نسخه ورزشی مقاوم برای ورزشکاران نیز می‌شود. علاوه بر این، ظاهرا این شرکت از ایرپاد پرو ۲ نیز رونمایی خواهد کرد که جدای از بهبود تجربه صوتی، دارای سنسورهای جدید مرتبط با سلامتی است.

قابل ذکر است که Kou قبلا نیز اعلام کرده بود که اپل هدست AR/VR شایعه‌شده خود را نیز در سال آینده عرضه خواهد کرد. البته این تحلیلگر شناخته‌شده جزئیاتی در مورد هیچ یک از محصولات ذکر شده ارائه نکرده است. جدا از این محصولات پوشیدنی آینده، Kuo همچنین جزئیاتی در مورد یک گوشی هوشمند نیز فاش کرد. او بیان کرد که انتظار می‌رود آیفون SE جدید این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

پیش از این، شایعه شده بود که آیفون SE بعدی با پیشرفت‌های جزئی نسبت به نسل‌های قبلی وارد بازار می‌شود و در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. با این حال، Kuo معتقد است که نسخه بعدی یک سال بعد و با ارتقای عمده مشخصات آن عرضه خواهد شد. این تغییرات شامل یک صفحه نمایش بزرگ‌تر است که با رم ۴ گیگابایتی نسبت به ۳ گیگابایت رم قبلی خود عرضه می‌شود. از آنجایی‌که این شرکت قبلا مدل‌های قدیمی‌تر آیفون SE را در بازه زمانی مارس و آوریل عرضه کرده است، می‌توانیم انتظار یک جدول زمانی مشابه برای عرضه این مدل را نیز داشته باشیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

طاها غفاریان گفت:

آیا ایر‌پاد 2 که تاریخ تولیدش مال امسال باشه وجود داره تو بازار ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ایرپاد ۲ حدود دو سال پیش معرفی شد و بعد از آن ایرپاد ۲ پرو معرفی شد و امسال نیز ایرپاد ۲ پرو نیو معرفی شده. ایرپاد ۲ تولید امسال نیست اما می‌توانید ایرپاد ۲ پرو را تا چند ماه آتی خریداری نمایید