etebarkala snappay
etebarkala snappay

احتمالا قیمت مدل‌های آیفون ۱۴ پرو افزایش خواهد یافت

0
(0)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
احتمالا قیمت مدل‌های آیفون ۱۴ پرو افزایش خواهد یافت

اپل قرار است در سال جاری چندین محصول جدید معرفی کند؛ اما مورد انتظارترین آن‌ها، سری جدید آیفون ۱۴ است که کوپرتینویی‌ها آن را اواخر سال معرفی می‌کنند.

قبل از معرفی سری جدید آیفون، اطلاعات زیادی در مورد در مورد این دستگاه‌ها به شکل شایعه و افشاگری در فضای دیجیتال منتشر شده است که به ما می‌گویند باید منتظر چه چیزی باشیم. حالا نیز جزئیات قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو فاش شده است.

طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط LeaksApplePro، انتظار می‌رود گه اپل مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس را قیمتی بالاتر از چیزی که اپل معمولا برای آن‌ها در نظر می‌گیرد، معرفی کند.

ادعا می‌شود که قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود؛ در حالی که نسخه پرو مکس قیمت اولیه ۱۱۹۹ دلاری خواهد داشت. با این حال، احتمالا نسخه استاندارد آیفون ۱۴ مشابه نسل قبل، همان قیمت اولیه ۷۹۹ دلار را خواهد داشت.

گفته می‌شود که دلیل افزایش قیمت آیفون‌های پرو جدید، طراحی جدید و به‌روزرسانی‌هایی است که این شرکت برای این سری از گوشی‌های خود در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که منبع خبر ادعا می‌کند که افزایش قیمت هنوز در دست بررسی است؛ بنابراین ممکن است در آینده اوضاع تغییر کند.

امسال احتمالا اپل چهار مدل آیفون ۱۴ از جمله آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی را وارد بازار کند.

اگر گزارش‌ها درست باشند، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو به جای بریدگی بالای نمایشگر، دارای یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی خواهند بود. جدای از آن، انتظار می‌رود که این گوشی‌ها دوربین ارتقا یافته و همچنین ویژگی‌های نمایشگر و پردازش بهبودیافته ارائه شوند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :