etebarkala snappay
etebarkala snappay

آیفون SE 3 با پشتیبانی از 5G احتمالا ۱۷ اسفند معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
آیفون SE 3 با پشتیبانی از 5G احتمالا ۱۷ اسفند معرفی می‌شود

اپل آخرین بار در سال ۲۰۲۰، گوشی آیفون SE خود را به‌روز کرد و این غول کوپرتینویی با حفظ سنت هر ساله خود در نوسازی هرساله گوشی‌ها، در حال آماده شدن برای عرضه آیفون SE نسل سوم در سال جاری است.

چندین افشای اطلاعات مبنی بر آیفون مقرون‌به‌صرفه آینده اپل منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه این گوشی در بهار امسال اشاره کرد. در حال حاضر، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که معرفی این گوشی می‌تواند زودتر از حد انتظار رخ دهد.

گزارش جدید مارک گورمن (Mark Gurman) که در بلومبرگ منتشر شده است، ادعا می‌کند که اپل می‌تواند اولین معرفی سال خود را در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) میزبانی کند و در آن رویداد، آیفون SE 2022 نیز معرفی خواهد شد. پیش از این، پیش از این، گزارش‌های وجود داشت که نشان می‌داد این دستگاه ممکن است در ماه آوریل یا می به صورت رسمی معرفی شود.

آیفون SE 3 با پشتیبانی از 5G احتمالا ۱۷ اسفند معرفی می‌شود-1

اگر این گزارش درست باشد، در کنار آیفون SE که از 5G هم پشتیبانی می‌کند، این شرکت سه محصول دیگر را در همین رویداد معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که آیپد اپل نیز به‌روز شود. همچنین اپل ممکن است مک‌بوکو‌های پایه‌ و آی‌مک ۲۷ اینچی که از تراشه M2 استفاده می‌کنند را نیز معرفی کند.

در مورد آیفون SE 5G که ماه آینده معرفی می‌شود؛ احتمال می‌رود که طراحی این گوشی مشابه نسل فعلی باشد اما مشخصات آن بهتر خواهد شد. این گوشی با نمایشگر ۴.۷ اینچی Retina HD LCD عرضه می‌شود و همچنین دارای دکمه هوم خواهد بود که حسگر اثر انگشت در آن تعبیه شده است. این دستگاه احتمالا آخرین گوشی اپل است که از نمایشگر LCD و دکمه هوم استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه مجهز به پردازنده A15 اپل با ۳ گیگابایت است؛ اما می‌تواند یک نسخه «پلاس» با ۴ گیگابایت رم نیز داشته باشد. همچنین، این پردازنده می‌تواند از اتصال 5G نیز پشتیبانی کند. علاوه بر ای موارد، یک دوربین تک‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی با ویژگی‌های بهبویافته عکاسی در پشت دستگاه به کار رفته است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :