etebarkala snappay
etebarkala snappay

آیفون ۱۳ با رنگ سبز تیره احتمالا امشب معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
آیفون ۱۳ با رنگ سبز تیره احتمالا امشب معرفی می‌شود

اپل امشب رویداد بهاره خود را برگزار خواهد کرد و در آن، آیفون SE جدید، ایپد ایر جدید و برخی محصولات دیگر را به جهانیان معرفی می‌کند. اگر گزارش‌های منتشر شده درست باشند، احتمالا یک گزینه رنگی جدید برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نیز معرفی می‌شود که رندر آن هم به بیرون درز کرده است.

طبق گزارش لوک میانی (Luke Miani) یوتیوبر، گزینه رنگ سبز تیره جدید برای خانواده آیفون ۱۳، امروز در رویداد اپل معرفی می‌شود. سال گذشته نیز این شرکت رنگ بنفش جدید را برای سری ایفون ۱۲ معرفی کرده بود.

با آمدن آیفون ۱۳ سبز تیره، این رنگ بین رنگ‌های سبز (Midnight Green) آیفون ۱۱ پرو و سبز نعنایی (ٰMint Green) آیفون ۱۲ قرار می‌گیرد. به غیر از رنگ جدید، بقیه موارد ثابت خواهند ماند.

نسل بعدددی آیفون SE با پشتیبانی از 5G همراه خواهد بود و احتمالا طراحی آن نیز مانند فعلی آن است؛ به این معنی که ویژگی تاچ آیدی که دیگر هیچ آیفونی دیده نمی‌شود را همچنان با خود به همراه دارد.

انتظار می‌رود که SE جدید از پردازنده A15 Bionic اپل، دوربین‌های بهتر و 5G برخوردار باشد. همچنین، انتظار می‌رود که آیپد ایر جدید نیز از پردازنده مرکزی جدید و پشتیبانی از 5G استفاده کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :