etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل iMac پرو طراحی مشابه نسخه ۲۴ اینچی آی‌مک M1 خواهد داشت

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
اپل iMac پرو طراحی مشابه نسخه ۲۴ اینچی آی‌مک M1 خواهد داشت

اپل در حال کار روی اصلاح مجموعه کامپیوترهای دارای پردازنده ساخت خود ش است و دستگاه بعدی، ارتقای اپل آی‌مک پرو خواهد بود که احتمالا چند ماه دیگر معرفی می‌شود.

براساس گزارش مارک گورمن از خبرنامه Power On بلومبرگ، مجددا تاکید شده است که آی‌مک پرو آینده این غول فناوری با طراحی اصلاح شده و مشخصات ارتقا یافته همراه خواهد بود.

اپل iMac پرو طراحی مشابه نسخه ۲۴ اینچی آی‌مک M1 خواهد داشت-1

گفته می‌شود که آی‌مک پرو ۲۷ اینچی دارای مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی که از پردازنده M1 استفاده می‌کند خواهد بود. گزارش‌هایی وجود دارد که اظهار می‌کنند این دستگاه ممکن است دارای نور پس‌زمینه miniLED برای نمایشگر باشد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد.

برای مشخصات فنی، احتمالا این دستگاه با پردازنده‌های تازه معرفی‌شده M1 Pro و M1 Max همراه است؛ همان پردازنده‌هایی که قدرت مدل‌های سال گذشته مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی تامین می‌کنند.

در حالی که هیج تاییدیه رسمی از سوی اپل برای این مدل آی‌مک پرو وجود ندارد؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که این محصول احتمالا سال جاری و در رویداد بهار اپل معرفی می‌شوند.

اپل به غیر از آی‌مک پرو جدید، در حال آماده شدن برای عرضه چندین محصول جدید در طول سال جاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به ایرپاد پرو ۲، تراشه M2، مدل‌های جدید مک بوک پرو با پردازنده جدید و غیره اشاره کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :