etebarkala snappay
etebarkala snappay

احتمالا اپل امسال ۶۰ میلیون آیپد می‌فروشد

0
(0)
حسین رجب چالی
3 سال پیش
احتمالا اپل امسال ۶۰ میلیون تبلت می‌فروشد

در گذشته به نظر می‌رسید که بازار تبلت رو به افول است. با بزرگ شدن ابعاد نمایشگرها دیگر چه کسی به تبلت نیاز دارد؟ به علاوه، با گوشی‌های تاشو مانند گلکسی Z Fold 3، می‌توانید یک تبلت و یک گوشی موبایل همزمان داشته باشید. اما با شیوع ویروس کرونا همه‌چیز تغییر کرد؛ چون کسانی که دورکار بودند یا در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کردند به سمت تبلت روی آوردند تا به امور خود برسند و شب‌ها بازی کنند یا فیلم ببینند.

فروش آیپد اپل در سال مالی ۲۰۲۰ رو به افزایش گذاشت. با شروع سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ (همان زمانی که کرونا همه‌گیر شد)، فروش آیپد هر سه ماه افزایش پیدا کرد. در سه ماهه دوم سال مالی جاری، فروش آیپد نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد افزایش یافت. به گفته Digitimes، با انتشار شایعاتی از آیپد نسل نهم با قیمت پایین در ماه آینده، اپل احتمالا در سال جاری ۶۰ میلیون تبلت خواهد فروخت.

قالب آیپد مینی 6

تصویر فاش شده از قالب آیپد مینی ۶

بنا به گفته Phonearena در ماه ژانویه، باید انتظار تغییرات زیادی در آیپد نسل نهم باشیم. انتظار می‌رود نمایشگر ۱۰.۲ اینچی باقی بماند و طراحی آن نیز شبیه آیپد ایر ۲۰۱۹ باشد.

این مطلب را هم بخوانید: لپ‌تاپ بخرم یا تبلت؟

ایپد مینی جدید (۲۰۲۱) هم به فروش ۶۰ میلیونی اپل کمک می‌کند. مارک گورمن (Mark Gurman) از بلومبرگ گفته است که آیپد مینی جدید «بزرگ‌ترین ریدیزاین» را در تاریخ این مدل خواهد داشت. آیپد مینی جدید احتمالا طراحی مشابه آیپد پرو ۲۰۲۱، با حاشیه‌های کمتر و قاب پشتی آلومینیومی خواهد داشت. همچنین، تاچ آیدی نیز با دکمه پاور ادغام خواهد شد.

پیش از آنکه شیوع کرونا دوباره اوج بگیرد، پیش‌بینی می‌شد که فروش جهانی تبلت، امسال با ۵.۹ درصد کاهش، به ۳۷.۵ میلیارد دلار برسد و تا سال ۲۰۲۵ به ۲۴.۳ میلیارد دلار کاهش پیدا کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :