etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل AirPods Pro 2 را معرفی کرد

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
اپل AirPods Pro 2 را معرفی کرد

 پس از گذشت تقریباً ۳ سال، سرانجام اپل از جانشین اصلی AirPods Pro رونمایی کرد. گران‌قیمت‌ترین هدفون‌های این شرکت در قالب Apple AirPods Pro 2 به‌روزرسانی می‌شوند. ایرپاد پرو ۲ جدید در کنار سری جدید آیفون ۱۴، اپل واچ ۸ و اپل واچ اولترا در رویداد Far Out کوپرتینویی‌ها ظاهر شد. اپل این ایرپاد  را به عنوان پیشرفته ترین ایرپادهای خود توصیف می‌کند.

حذف نویز فعال و صدای مکانی بهتر

ایرپاد پرو ۲ جدید، پیشرفت‌هایی را در فناوری حذف نویز فعال (ANC) نسخه قبلی خود ارائه می‌کند و اپل وعده حذف نویز ۲ برابر بهتر را در مدل امسال داده است. ویژگی ANC با شفافیت تطبیقی ​​بیشتر تقویت شده است، که صداهای مزاحم مانند مانند آژیرها و ابزارهای برقی را حذف می‌کند.

ایرپادهای جدید همچنین دارای قابلیت اتصال با پهنای باند بالا و یک ویژگی کاملا جدید صوتی فضایی خواهند بود. صدای فضایی موقعیت سر شنونده را محاسبه می کند که اپل آن را ردیابی سر پویا می‌نامد و بر این اساس تنظیم می‌شود تا صدایی فوق العاده یکدستی را پخش کند. همچنین می‌توان صدای فضایی را مطابق با اولویت کاربران شخصی‌سازی کرد.

طراحی آشنا و عملکردهای اضافی

 از نظر طراحی، AirPods Pro 2 نسبتا آشناست و به راحتی می‌توان آن را با نسل قبلی خود اشتباه گرفت. با این حال، این بار، کیس دارای یک حلقه است که آن را قادر می‌سازد به کوله پشتی متصل شود. کیس همچنین برای اولین بار دارای بلندگوهایی است که صدا را پخش می‌کند که هدف اصلی آن پخش هشدارها و یافتن آسان هدفون خواهد بود. در مورد یافتن AirPods خود، اپل به لطف تراشه جدید U1، دقت بیشتری را با ویژگی Find My وعده داده است.

به منظور کنترل بهتر ویژگی‌های ظریف‌تر، اپل کنترل لمسی را به ساقه هدفون‌های جداگانه اضافه کرده است. این کار مجموعه‌ای از اقدامات مانند پاسخ دادن به تماس‌ها، تنظیم صدا و جابجایی بین فایل‌های مختلف صوتی را تسهیل می‌کند. اپل برای کسانی که با ابعاد سر AirPods Pro اصلی مشکل داشتند، چهار سر سیلیکونی در اندازه‌های مختلف را در جعبه قرار داده است.

 کیس AirPods Pro 2 همچنان از MagSafe پشتیبانی می‌کند و ادغام بی‌عیب اکوسیستم اپل مانند همیشه است. عمر باتری AirPods Pro 2 بسیار چشمگیر خواهد بود. به گفته اپل، کاربران می‌توانند با یک بار شارژ، انتظار ۶ ساعت پخش صدا را داشته باشند.

قیمت و در دسترس بودن

ایرپاد پرو ۲ جدید تنها در یک رنگ سفید و با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین اپل تا ۶ ماه با این ایرپاد، Apple Music رایگان ارائه می‌دهد. ایرپاد پرو ۲ از روز جمعه ۹ سپتامبر برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که تا ۲۳ سپتامبر جدیدترین ایرپادهای اپل را دریافت کنند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :