etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی‌های شیائومی 12X و ردمی K50 با نسخه اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شوند

5
(1)
طاهره محزون
2 سال پیش
گوشی‌های شیائومی 12X و Redmi K50 با نسخه اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شوند

انتظار می‌رود شیائومی نسل جدید گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود را در ماه دسامبر معرفی کند. پیش‌بینی می‌شد که این دستگاه‌های جدید اندروید ۱۲ را اجرا کنند. اما به نظر می‌رسد که برخی از آ‌ن‌ها با اندروید ۱۱ کار خواهند کرد. با این حال، آن‌ها MIUI 13 که هنوز معرفی نشده است را اجرا می‌کنند.

طبق گزارش‌های شیائومی، شیائومی ۱۲ ایکس و ردمی K50 به جای اندروید ۱۲ با اندروید ۱۱ عرضه خواهند شد.

این منبع بیان می‌کند که دلیل نسخه قدیمی اندروید، تراشه این گوشی‌ها است. گفته می‌شود این دستگاه‌ها با کد Pschye و Poussin دارای پردازنده Qualcomm SM8250 هستند. نام دقیق تراشه اسنپدراگون 870+ است.

از آنجایی که تمام گوشی‌های قبلی مبتنی بر SM8250 با اندروید ۱۱ عرضه شدند، به نظر می‌رسد شیائومی همین کار را با این گوشی‌های آینده انجام می‌دهد. با انجام این کار، این شرکت پس از اندروید ۱۲ مجبور به توسعه نسخه اضافی اندروید برای این گوشی‌های هوشمند نخواهد بود.

البته دلیل بیان‌شده در اینجا صرفا یک فرض است. با این حال، این گوشی‌ها به احتمال زیاد با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ راه‌اندازی می‌شوند؛ زیرا ساخت نرم‌افزار آن‌ها در حال حاضر در مرحله آزمایش است.

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ ایکس، گوشی هوشمند مینی با صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ باشد. از سوی دیگر، گوشی ردمی K50 مشابه ردمی K40 با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX582 خواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :