etebarkala snappay
etebarkala snappay

ایرپاد پرو ۲ دارای قابلیت نظارت بر ضربان قلب است

0
(0)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش

اپل به زودی AirPods Pro 2 را معرفی خواهد کرد و امروز یکی دیگر از جزئیات این هندزفری بلوتوثی اپل به همراه تعدادی از رندرهای آن منتشر شد.

ایرپاد پرو ۲ با یک System-in-Package (SiP) جدید برای تراشه H1 تولید می‌شود که از حذف نویز فعال تطبیقی پشتیبانی می‌کند. مصرف برق ایرداد درو ۲ به دلیل فناوری ساخت بهتر SiP جدید، بهبود چشمگیری یافته است.

از دیگر ویژگی‌های ایرپاد پرو ۲ می‌توان به عملکرد بهبود یافته Find My و نظارت بر ضربان قلب اشاره کرد. کیس این ایرپاد دارای یک پورت usb-c بوده و از شارژر سریع برخوردار است.

بر اساس خبرهای منتشر شده، ایرپاد پرو ۲ ظاهری شبیه به ایرپاد پرو و ایرپاد ۳ دارد. پایه‌های AirPods Pro 2 مانند نسل قبلی خود، دارای دکمه‌های حساس به فشار است.

احتمالا سنسور ضربان قلب نیز قادر به کنترل دمای بدن خواهد بود. با افزایش ضربان قلب دمای بدن نیز بالا می‌رود و این ایرپاد با کنترل میزان ضربان قلب می‌تواند تشخیص دهد که فرد تب کرده است یا خیر. البته همچنان عملکرد این قابلیت تایید نشده و باید منتظر معرفی آن باشیم.

قابلیت کمک شنیداری با کمک کیس ایرپاد‌ها کار می‌کند. در واقع کیس این ایرپاد دارای یک میکروفون روش بوده که قادر است صدا را به ایرپاد‌ها منتقل کند. این کیس همچنین دارای یک اسپیکر بوده که می‌تواند صداها را در هنگام عملکرد Find My پخش کرده و در نتیجه کیس گم شده خود را به راحتی پیدا کنید.

صدای این ایرپادها ترکیبی از واحدهای درایو با دامنه بالا و تقویت‌کننده‌های دامنه دینامیکی بالا بوده و همچنین می‌توان انتظار EQ سازگار خودکار، صدای فضایی برای ردیابی سر و اشتراک‌گذاری صدا را از این ایرپادها داشت.

ایرپاد پرو همواره یکی از پر طرفدارترین نسخه‌های اپریاد در بین کاربران بوده است. قابلیت‌های ویژه‌ای که ایریاد پرو نسبت به نسخه اصلی آن ارائه می‌دهد، آن را به یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی تبدیل کرده است. اکنون ایرپاد پرو ۲ ویژگی‌هایی را اضافه کرده که بیش از پیش به محبوبیت آن خواهد افزود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علیرضا شیخی گفت:

کاربرد اسپیکر

یاسر گفت:

سلام من ایرپاد پرو ۲ دارم ولی از میکروفن کیس نمیتونم استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم