etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی‌های جدیدی از شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دایمنسیتی ۸۰۰۰ رویت شدند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
گوشی‌های جدیدی از شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دایمنسیتی ۸۰۰۰ رویت شدند

شیائومی سال ۲۰۲۲ را به سبک همیشگی خودش آغاز کرد و ابتدا سری پرچمدار شیائومی ۱۲ را با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشگر امولد LTPO 2.0 و دوربین سه‌گانه قدرتمند عرضه کرد. با وجود اینکه ۱۱ ماه تا پایان سال ۲۰۲۲ باقی مانده، شکی نیست که این شرکت گوشی‌های بیشتری را معرفی خواهد کرد. افشگاری جدیدی نیز چندین جزئیات کلیدی و اسم رمز نسخه‌های آتی شیائومی را فاش کرده است.

این اطلاعات از طرف افشاگر معروف، Digital Chat Station در پیام‌رسان Weibo منتشر شده است. این شخص اسکرین شاتی از ۱۲ مدل آتی خود که در حال توسعه هستند را به اشتراک گذاشته است.

گوشی‌های جدیدی از شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دایمنسیتی ۸۰۰۰ رویت شدند-1

۴ اسم رمز اول این لیست عبارت است از «munch» ،«rubens» ،«matisse» و «fog» است. این ۴ مدل در واقع کدهای نرم‌افزار داخلی مدل‌های ردمی K50 هستند که به ترتیب شامل ردمی K50 پایه، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن هستند.

با توجه به اینکه شیائومی رسما اعلام کرده بود که از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ در دو گوشی مختلف سری K50 استفاده خواهد کرد؛ Digital Chat Station در پست ویبو خود اعلام کرده که شیائومی برای سایر مدل‌های ردمی K50 نیز از این پردازنده‌ها استفاده می‌کند.

گوشی‌های جدیدی از شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دایمنسیتی ۸۰۰۰ رویت شدند-2

گفته می‌شود که دو مدل بعدی این فهرست با نام‌های رمز «thor» و «loki» مدل‌های جدید شیائومی با دوربین پرچمدار قدرتمند هستند. Digital Chat Station اعلام کرده که هر دو مدل به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهند شد و از دوربین‌های با کیفیت بالا برای علاقه‌مندان به دوربین بهره خواهند برد.

در مورد ۶ مدل آخر این فهرست، نام‌های رمز به ترتیب، «light» و «thunder» و «zizhan» و «zijin» و «taoyao» و «opal» هستند. این ۶ مدل ظاهرا اسم رمز داخلی گوشی‌های تاشوی آتی شیائومی می میکس فلیپ، می میکس فولد ۲ و میان‌رده جدید سری ردمی نوت ۱۲ هستند.

Digital Chat Station فاش کرده که شیائومی امسال گوشی‌های خود را اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز می‌کند؛ در حالی که سری ردمی نوت ۱۲ ممکن است دارای پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ باشند.

گوشی‌های جدیدی از شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دایمنسیتی ۸۰۰۰ رویت شدند-3

شیائومی قبلا تایید کرده بود که رویداد معرفی ردمی K50 را ماه فوریه (بهمن) برگزار خواهد کرد. طبق تیزر رسمی این شکرت، یکی از دستگاه‌های سری ردمی K50 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی و خنک کننده مایع VC است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :