etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل واچ SE 2 با قیمت پایه ۲۴۹دلار معرفی شد

0
(0)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
اپل واچ SE 2 با قیمت پایه 249 دلار معرفی شد

اپل یک اپل واچ جدید SE را معرفی کرده است که نمایشگری آن ۳۰ درصد بزرگتر از مدل قبلی است. مدل جدید در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی همراه با پشتی کامپوزیتی همرنگ که وزن ساعت را کاهش می‌دهد عرضه خواهد شد. این مدل مقرون به صرفه اپل واچ با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

نسل اول اپل واچ SE دو سال پیش، در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این مدل به گونه‌ای طراحی شده بود که مدلی مقرون به صرفه‌تر از اپل واچ سری ۶ باشد، اما مشخصات بهتری نسبت به سری ۳ با قیمت ۱۹۹ دلار داشت. اپل سرانجام سری ۳ را از این رویداد متوقف کرد و SE 2 جدید را به عنوان تنها گزینه مقرون به صرفه خود باقی گذاشت.

طراحی اپل واچ SE 2 نسبت به مدل قبلی تغییری نداشته است، اما اپل در رویداد شب گذشته خود به طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید اشاره کرده است. این ساعت هوشمند جدید اپل همان طراحی قاب را حفظ کرده است، اما دارای یک قاب پشتی منطبق با طراحی مجدد است که از مواد کامپوزیت نایلونی ساخته شده که آن را سبک‌تر از همیشه می‌کند.

با watchOS 9، کاربران Apple Watch SE می‌توانند از مزایای برنامه جدید Compass علاوه بر ویژگی‌های تناسب اندام و تناسب اندام بهبودیافته بهره مند شوند. اپل واچ SE در قاب‌های آلومینیومی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری، در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای موجود است و با تمام باندها سازگار است.

اپل واچ جدید SE تجربه اصلی Apple Watch را ارائه می‌کند، از جمله ردیابی فعالیت، اعلان‌های ضربان قلب بالا و پایین، و SOS اضطراری، و همچنین ویژگی جدید تشخیص تصادف و یک قاب پشتی کاملا بازطراحی شده که با سه پوشش کلاسیک مطابقت دارد.

هر دو مدل از watchOS 9 پشتیبانی می‌کنند و صفحه‌های ساعت جدید و قابل تنظیم‌تری مانند Lunar و Metropolitan، یک برنامه تمرینی پیشرفته، مراحل خواب، اولین ویژگی تاریخچه AFib در نوع خود و یک برنامه کاملا جدید داروها را نیز ارائه می‌کنند. اپل واچ اصلاح شده SE نیز از همان پردازنده سری ۸ بهره می‌برد.

اپل واچ جدید SE ویژگی‌های پیشرفته ای را با قیمت پایین جدید ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی‌های قدرتمند شامل پردازنده دو هسته‌ای پیشرفته S8 SiP، همان پردازنده‌ای که در Apple Watch Series 8 و Apple Watch Ultra وجود دارد، آن را ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی، همراه با Crash Detection و رومینگ بین‌المللی می‌کند.

این شرکت همچنین به اعتبار زیست محیطی بهبود یافته SE و S8 اشاره کرد. هر دو مدل با ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافتی در بدنه، ۱۰۰ درصد تنگستن بازیافتی در موتور Taptic و ۱۰۰ درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافتی تولید می‌شوند.

بسته بندی اپل واچ از پوشش پلاستیکی استفاده نمی‌کند و ۹۴ درصد بسته بندی آن بر پایه الیاف است که اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از بسته بندی خود تا سال ۲۰۲۵ نزدیک می‌کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :