etebarkala snappay
etebarkala snappay

ویدیوی رسمی معرفی شیائومی 11T Pro منتشر شد

4
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
ویدیوی رسمی معرفی شیائومی 11T Proمنتشر شد

شیائومی رویداد جهانی معرفی محصولاتش را در ۲۴ شهریور (۱۵سپتامبر) برگزار می‌کند و انتظار می‌رود که چندین محصول را در این رویداد معرفی کند. ویدیویی تبلیغاتی که معرفی شیائومی 11T Pro را تأیید می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. به نظر می‌رسد که این شرکت به احتمال زیاد گوشی‌های هوشمند 11T و 11T Pro را در‌ همین رویداد معرفی کند.

اخیرا گزارشی در Gizmochina منتشر شده که ادعا می‌کند سری Mi Pad 5 و 11T هم در ۲۴ شهریور (۱۵سپتامبر) معرفی می‌شوند. در حالی که هنوز هیچ تأیید رسمی در مورد معرفی سری Mi Pad 5 وجود ندارد، ویدئوی تبلیغاتی زیر حضور شیائومی 11T Pro در این رویداد را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد که سری 11T از شارژ سریع ۱۲۰ وات HyperCharge پشتیبانی می‌کند.

این ویدیوی تبلیغاتی در حال حاضر در هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی رسمی شیائومی وجود ندارد و احتمالا کمی پس از انتشار از شبکه‌های اجتماعی شیائومی حذف شده باشد.

این مطلب را هم بخوانید: مشخصات اصلی شیائومی Mi 11T و Mi 11T Pro فاش شد

مشخصات احتمالی شیائومی 11T و Mi 11T Pro

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوشی‌های موبایل شیائومی 11T و 11T Pro دارای پنل OLED هستند و از وضوح +FHD و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. هر دو دستگاه ممکن است دارای پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ باشند. با این حال، برخی گزارش‌های ضد و نقیض ادعا می‌کنند که نسخه Pro ممکن است مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ باشند.

انتظار می‌رود گوشی 11T دارای دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی باشد. سری 11T Pro هم ممکن است دارای دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. این دو گوشی ۸ گیگابایت رم دارند. گوشی موبایل 11T حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و 11T Pro حافظه ۲۶۵ گیگابایتی دارد.

این دو گوشی ممکن است دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشند که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق شایعه‌ها، هر دو گوشی از طراحی یکسانی برخوردار هستند و احتمالاً در سه رنگ آبی آسمانی، خاکستری شهاب سنگی و سفید مهتابی در دسترس خواهند بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

حسین احمدی گفت:

سلام خسته نباشید قیمت گوشی 11t pro ram12 چند تومن الان؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-11t-pro-5g-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/