etebarkala snappay
etebarkala snappay

رندرهای گلکسی A13 5G منتشر شدند

5
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش

سامسونگ، مانند بسیاری از تولید کنندگان دیگر، تلاش می‌کند تا گوشی‌های 5G را با قیمت ارزان‌تری معرفی کند. این شرکت قرار است ارزان‌ترین گوشی موبایل خود را با نام گلکسی A13 5G معرفی کند و حالا قبل از معرفی رندرهای این گوشی منتشر شده‌اند.

گلکسی A13 5G جانشین گلکسی A12 خواهد بود. این رندرها که توسط OnLeaks و Zouton منتشر شده‌اند نشان می‌دهند سامسونگ روی بازطراحی گوشی جدید کار کرده است. طبق این تصاویر گلکسی A13 5G دارای سه دوربین عقب است و یک دوربین کمتر از گلکسی A12 دارد. سنسورها با پلی‌کربنات پشت گوشی هم تراز نیستند ولی در یک ردیف قرار دارند. این طراحی جدید به ویژه در مدل مشکی طراحی خاصی به گوشی می‌بخشد.

این گوشی نمایشگر ۶.۴۸ اینچی LCD با وضوح FHD+ و ناچ برای دوربین جلو دارد. طبق گزار‌ش‌‎ها این گوشی پردازنده دیمنسینی 700 5G خواهد داشت و در مدل‌هایی با رم ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت معرفی خواهد شد.

عقب دوربین سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل f/2.0، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل f/2.2 و سنسور عمق ۲ مگاپیکسل f/2.4 خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد و شارژ سریع ۲۵ واتی نیز خواهد داشت که تعجب آور است؛ چون شارژ گوشی‌های ارزان سامسونگ معمولاً از مرز ۱۵ وات عبور نمی‌کنند. شارژ از طریق پورت USB-C انجام می‌شود و در پایین آن جک صوتی وجود دارد.

گزارش شده است که گلکسی A13 5G ممکن است تا پایان سال (ژانویه ۲۰۲۲) معرفی می‌شود و قیمت اولیه آن در ایالت متحده ۲۹۰ دلار خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز، سفید معرفی خواهد شد و در فروشگاه‌های آمازون، Target ،Costco و Sears به ​​فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :